زندگی خصوصی کاوه سماک باشی وجنجال ازدواج + عکس های جذاب و دیدنی

1 290

کاوه سماک باشی در 27 فروردین ماه سال 1359 متولد شد. او فارغ التحصیل مهندسی مکانیک است.

بیوگرافی کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی متولد 27 فروردین 1359 در ترهان، بازیگر است فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی مکانیک می باشد در یک خانواده هنری بدنیا آمد و از تئاتر به تلویزیون و سینما کشیده شد و از نظر اخلاقی می گوید آدم جدی است.

تصویر

خانواده

کاوه در تهران بدنیا آمد و اصالتا از طرف پدر اهل بندر انزلی است. محمود سماک باشی پدرش از صدابرداران و صداگذاران عرصه فیلم و سریال می باشد، تنها یک خواهر کوچک تر از خود بنام تارا دارد و مادرش فرهنگی است.

ازدواج و همسرش

مدتی پش به علت بازی دو نفره او با ژیلا صادقی در یک برنامه تلویزیونی شایعه ازدواج این دو نفر منتشر شد ولی صحت ندارد و آقای سماک باشی مجرد می باشد. او می گوید هنوز به تکامل عقلی برای ازدواج نرسیده است.

تکذیب شایعه ازدواج از زبان کاوه

عزیزان من چهار سال پیش با همکار محترم و عزیزم، بانو ژیلا صادقی یک برنامه به نام (گل بیار؛ گل ببار) رو در نقش (توجه کنید؛در نقش) زن و شوهر بازی کردیم که اجرا و بازی توامان بود.برای اینکه برنامه پر مخاطب شود کارگردان پیشنهاد داد با اسم واقعی خودمون بازی کنیم.همین.

به همین شبها قسم، به خداوندی خدا از بعد از اون برنامه که سیزده شب عید پخش شد؛ الان چهار ساله من این همکار محترمم رو ندیدم.اخه دیگه چجوری باید عرض کنم رفقای جان؟من تا کنون به والله ازدواج نکرده ام.مگه میشه؟مگه داریم؟اینهمه توضیح و باز هم

تصویر

خصوصیات اخلاقی

می گوید برعکس نقش هایی که تاکنون ایفا کردم احساساتی و خیلی اهل شوخی و مزاح نیستم، غیبت نمی کنم و تابحال هم بد کسی رو نخواستم برعکس چهره ام آدم مغرور و متکبری هم نیستم.

عاشق غذا و کاهش 40 کیلویی

غذای مورد علاقه اش لازانیا، قرمه سبزی و پاستا می باشد او در چند سال اخیر به شدت اضافه وزن داشت اما با یک رژیم غذایی 1 ساله توانست 40 کیلوگرم کاهش وزن بدهد.

تصویر

کودکی شیطون

می گوید تو مدرسه جزو بچه ها شیطون و بازیگوش بودم و بخاطر همین شیطنت ها چندین بار از کلاس اخراج شدم اما چون بچه درسخوانی بودم هر بار بخشیده شدم.

پرسپولیسی

اهل ورزش های عمومی نیستم و عقیده ام به فعالیت های انفرادی مثل تنیس، دویدن و وزنه زدن است در بین فوتبال هم طرفدار دو آتیشه پرسپولیس تهران هستم.

تصویر

دوست و رفیق

در کل آدم رفیق بازی نیستم و تعداد دوستانم محدود و اکثر دوستانم هم همکلاسی های دوران دبیرستانم هستند چون معمولا با کسانی که قبل از شهرت با آنها دوست شدی صرفا تو را به خاطر خودتت می خواهند اما… به همین خاطر سعی کردم ارتباطم را با آنها محدود کنم در میان افراد مشهور هم با پژمان بازغی، حسام نواب صفوی، مهدی مقدم، حمید عسگری، علی لهراسبی و… دوست هستم.

خوانندگی

من دوستان خواننده زیادی دارم، خودم هم یک ته صدایی دارم و چند سال قبل هم تیتراژ یک برنامه تلویزیونی به اسم رژان را خواندم، اما خب الان تصمیم گرفتم تمرکزم را تنها روی بازیگری ام بگذارم چرا که فعالیت در دو زمینه باعث می شود که تمرکز از بین برود و نتوانم در هیچ کدام موفق شوم به همین خاطر ترجیح دادم که فعلا تمرکزم را روی بازیگری بگذارم.

تصویر

بهترين و بدترين اتفاقات زندگی كاوه سماك باشی

بهترين اتفاقي كه تو زندگي ام افتاده، داشتن يك خانواده خوب و صميمي و تو كار هم همكاري با بهروز افخمي است و بدترين اتفاق زندگي ام فوت دايي بزرگم بود.

از تئاتر تا سینما و تلویزیون

فعالیت هنری خود را با تئاتر آموزشی شروع کرد. اولین بار در سال 1381 وقتی 22 ساله بود با فیلم چشمان سیاه در کنار بازیگرانی چون محمدرضا گلزار و ماه چهره خلیلی جلوی دوربین رفت

شهرت

از جمله کارهای شاخص آقای سماک باشی بازی در سریال میکائیل بکارگردانی سیروس مقدم در سال 94 و گسل در سال 96 می توان اشاره کرد.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. فاطمه زهراطهماسبی می‌گوید

    من فاطمه زهرا طهماسبی هستم ازمشهدمقدس من اقای کاوه سماکباشی رو خیلی دوست دارم

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود