زندگی خصوصی علی علیپور بازکن پرسپولیس و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 368

علی علیپور (زادهٔ ۲۰ آبان ۱۳۷۴ در قائم‌شهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم اکنون برای پرسپولیس در پست مهاجم بازی می‌کند.

بیوگرافی علی علیپور

علی علیپور متولد 20 آبان 1374 در قائم شهر فوتبالیست است. دانشجوی رشته تربیت بدنی است، با قد 181 سانتی متر یکی از بازیکنان مستعد مهاجم می باشد ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد، هدف او بازی در رئال مادرید می باشد.

تصویر

ازدواج و خانواده

علی علیپور در خرداد 95 با دختری بنام زهرا دژوان ازدواج کرد، این زوج در آبان 95 ! صاحب فرزند پسری بنام شنتیا شدند، این اسم از اسامی بسیار كهن ایرانی به معنای فاتح و پیروز است.

تصویر

شروع حرفه ای

علی علیپور فوتبال حرفه ای خود را از سن 12 سالگی در سال 86 از تیم جوانان نساجی مازندران تیم شهر خود شروع کرد و تا سال 89 در این تیم بود. سپس بصورت قرضی یکسال در جوانان استیل آذین بازی کرد و سپس به تیم نساجی برگشت و تا سال 91 در این تیم بود.

پرسپولیس

از سال 91 تا 93 مدتی کوتاهی در تیم بزرگسالان سنگ آهن بافق و تیم راه آهن حضور داشت درنهایت ۹ دی ۱۳۹۳ و با قراردادی یک و نیم ساله در زمان سرمربیگری درخشان به پرسپولیس پیوست بعدها این قرارداد به مدت ۳ فصل دیگر تمدید شد.

تصویر

محبوبیت

وی با گلزنی در دربی پرسپولیس و استقلال به محبوبیت فراوانی در بین هواداران پرسپولیس رسید و همچنین به خاطر سن کمی که داشت به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ دربی انتخاب شد.

تمجید AFC

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، وبسایت AFC علی علیپور را در لیست آینده دارهای آسیا معرفی کرد، همچنین او که در جریان دیدار تیمش برابر الاهلی عملکرد فوق العاده ای داشت به عنوان ششمین بازیکن برتر دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

مهاجم متفاوت

او یک مهاجم با سرعت ویرانگر و قدرت بدنی فوق العاده بالا است او نه مثل سردار آزمون مهاجم متخصص هجده قدم است و نه مثل طارمی متکی بر توپ گیری و تکنیکش بلکه او مهاجمی با سرعت و قدرت بدنی ویرانگر و متخصص نفوذ و عبور از لایه های دفاعی است.

الگو

در ایران الگوی من علی دایی و در خارج از ایران هم کریستیانو رونالدو است.

تصویر

تیم ملی

او سابقه بازی برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران را نیز در کارنامه دارد و ۹ گل نیز در این رده سنی به ثمر رسانده است.

هدف

هدف من از ابتدا این بود که بتوانم در پرسپولیس بازی کنم و هدفی که الان هم دنبال می کنم این است که بتوانم لژیونر شوم و مهاجم اول تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه باشم.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود