زندگی خصوصی افسانه پاکرو و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 556

افسانه پاکرو (متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 4 اردیبهشت 1362 در اهواز، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره است، در کنار بازیگر نقاشی را حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی است.

تصویر

خانواده

در اهواز بدنیا آمده اما اصالتا اهل تبریز و بزرگ شده تهران است اما خودش را بخاطر خونگرمی اهل آبادان می داند، یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

افسانه و خواهرش سعیده

افسانه در همه زمینه ها حتی بازیگری یک همراه دوست داشتنی دارد. سعیده خواهر بزرگتر او که فاصله سنی آنها یک سال است و از نظر خودشان، دوقلو هستند، این دو علاقمندی هایشان، فعالیت شان و حتی لباس هایشان هم شبیه هم است.

تصویر

مادر و دختر نقاش

دانشگاه نقاشی خواندم و بیشترین علاقه ام نقاشی است، مادرم هم نقاش است و با اینکه تحصیلات آکادمیک نقاشی ندارد دیدن آثارش هر کسی را متعجب می کند.

شرط جنجالی ازدواج

افسانه پاکرو هنوز ازدواج نکرده و مجرد است می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم. مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود !

از تکواندو تا علی دایی

از دوران بچکی شنا، تکواندو، و ژیمناستیک کار می کردم به فوتبال و دروازه بانی هم علاقه دارم و از بازیکنان ایرانی علی کریمی و علی دایی را دوست دارم و از خارجی های طرفدار رونالدو هستم.

تصویر

از دود سیگار متنفرم

انتشار برخی تصاویر از سیگار کشیدن خانم پاکرو به شدت مدتی جنجالی شد که در نهایت اعلام کرد این عکس ها مربوط به سکانسی از یک فیلم کوتاه است او می گوید به از دود سیگار بدم میاد و برای بازی در این فیلم مجبور شدم سیگار دستم بگیرم.

عاشق بازیگری هستید ؟

بله ،با تمام وجود این کار را دوست دارم اما اگر روزی دیگر بازی نکنم خیلی ناراحت نمی شوم چون می دانم به صلاحم بوده و خواست خداوند بوده.

شهرت چقدر برایتان لذت بخش بوده ؟

از شهرت بیزارم. این را بدون اغراق می گویم. من واقعا به خاطر حس شهرت طلبی به سراغ این حرفه نیامدم.

پس در این عرصه به دنبال چه چیزی هستید؟

فقط این که بتوانم در نقش یک آدم بیگانه با خودم زندگی و حس و حال آن ها را جلوی دوربین تجربه کنم برایم لذت بخش است و بس.

تصویر

با خواندن و نوشتن هم میانه ای داری؟

البته خاطراتم را هر روز می نویسم اما خیلی فرصت اینکه بیشتر به آن ها بپردازم را ندارم ،مدتی هم به رمان خیلی علاقه مند شده بودم و اکثر آثار دانیال استیل را خوانده ام.

به سفر چقدر علاقه مندید؟

بر عکس خانواده ام خیلی به سفر علاقه ندارم؛ اگر قرار باشد به مسافرت بروم؛ شمال کشور را انتخاب می کنم.

در زندگی بیش از همه برای چه چیزی ارزش و احترام قایل هستید؟

برای خانواده ام و خواسته های آن ها.

بیشتر فرد آینده نگری هستید یا به امروز خیلی فکر می کنید؟

اتفاقا به آینده خیلی فکر می کنم و تا حدی هم رویایی هستم.

تصویر

برای جوانان هم سن وسال خودت که دوست دارند وارد این عرصه شوند چه پیامی داری؟

اینکه اگر این شغل را واقعا به خاطر خودش دوست دارند، از راه درستش وارد بشوند و مطمئن باشند که به یاری خداوند حتما موفق می شوند.

شروع فعالیت

پس از گرفتن فوق دیپلم به خاطر علاقه اش به بازیگری، یک دوره از کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد و از آنجا به بازی در فیلم محکومین بهشت در سال 83 انتخاب شد

ورود به تلویزیون و شهرت

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگر در سال 1384 بازی در تلویزیون را با سریال پیدا و پنهان شروع کرد و در همین سال با فیلم رویای خیس در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید

رد پیشنهاد دلنوازان

افسانه پاکرو در حالی 2 بار قرارداد خود با سریال دلنوازان سال 88 رو بخاطر عدم تمایل به بازی و دیده شدن هر شب در تلویزیون کنسل کرد که سحر قریشی با این سریال به شهرت عجیبی رسید.

تصویر

همکاری ناتمام با کیارستمی

در سال 94 افسانه پاکرو در یک فستیوال خارجی با برجسته ترین کارگردان ایران عباس کیارستمی آشنا شد و قرار بود در آخرین فیلم وی بنام راهبه ها بازی کند اما در حالی که فیلم در حال ساخت بود آقای کیارستمی در فروردین 95 درگیر بیماری شد و در نهایت با فوت وی در 14 تیر ماه 95 این همکاری کامل نشد.

از موسیقی تا کارگردانی

همه نوع موسیقی پوش می دهم و سنتی هم دوست دارم، کتاب زیاد می خوانم و چون فیلم کوتاه هم می سازم خودم نویسنده کارهایم هستم مطالعه تاثیر مثبتی در کارهایم دارد.

تصویر

بازی در محصول مشترک با ترکیه

خانم پاکرو در سال 98 در فیلم ترانه ای عاشقانه برایم بخوان در نقش دلارا محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرد که یوسف چیم از بازیگران این فیلم است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود