بیوگرافی رز رضوی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 141

رُز رضوی (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی رز رضوی

رز رضوی متولد 14 فروردین 1361 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان اسپانیایی است، یک برادر دارد؛ مدتی شایعه شده بود با یک بازیگر مشهور ازدواج کرده و علاقه زیادی به ورزش و مسافرت دارد.

تصویر

ماجرای ازدواج

در سال 93 خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی منتشر شد، و مدت های این باور در بین مردم پیش امده بود که واقعا آنها ازدواج کردند. شریفی نیا در این باره توضیحاتی دادو گفتند که در سفر حج معمولا بود باید زنان با محارم به حج بروند و در این سفر، نام هر بازیگر مرد در کنار یک بازیگر زن عنوان شد و اسم خانم رز رضوی در کنار من آمده بود و شیطنت یک روزنامه در تهران بود که با تیتری نوشت: ماه عسل محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی در مکه

اما من و خانم رضوی بارها و بارها این موضوع را تکذیب کرده ایم. و خانم رضوی با دختر من دوست صمیمی هست و هیچ رابطه ای بین من و خانم رضوی نیست.

تصویر

مترجمی زبان اسپانیایی

دوست داشتم پزشک شوم اما به خاطر رشته برادرم که علاقمند شده بودم رشته مهندسی پزشکی بخوانم بنابراین از تجربی به ریاضی تغییر رشته دادم ولی قبول نشدم و بعد تصمیم گرفتم مترجمی زبان اسپانیایی بخوانم. ودر این کار هم چند کتاب هم ترجمه کرده ام که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده ام.

شروع بازیگری

فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی در سال 1386 به کارگردانی جهانگیر جهانگیری آغاز کرد، قبل از این فیلم هیچ وقت دوره بازیگری ندیده بود ولی بعد از آن یک دوره کامل کلاس های آقای سمندریان را دید.

تصویر

شهرت

با بازی در سریال ملکوت با نقش مهتاب به کارگردانی محمدرضا آهنج دیده شد، او در چند کار تاریخی از جمله مختارنامه، کلاه پهلوی، تبریز در مه، معمای شاه قابل قبولی از خود نشان داد و شناخته تر شد.

شغل قبل از بازیگری

من قبل از این که بازیگر شوم در بیمه کار می کردم ولی کارم آنچنان که دلم می خواست برام هیجانی نداشت و همیشه دنبال کارهای سخت و هیجانی بودم. خب آن زمان هیچ وقت به هنر فکر نمی کردم اما وقتی وارد هنر شدم فهمیدم هر چقدر کار سخت تر باشد برای من لذتبخش تر هم هست.

تصویر

مسافرت

من مسافرت را خیلی دوست دارم و در ایران هم به جنوب کشور علاقه خاصی دارم ولی مسافرتهای خارج از کشور را هم دوست دارم و هر وقت اوقات فراغتی داشته باشم حتما مسافرت می روم . لذتی که از مسافرت می کنم از هیچ چیزی تجربه نکردم.

تصویر

ورزش و بدنسازی

ورزش برایم خیلی اهمیت دارد و در ورزش رشته اسکی را به صورت تخصصی دنبال می کنم و تا درجه مربیگری پیش رفته ام و غیر از آن هم ورزش های زیرشاخه بدنسازی را دنبال کردم.

مهراوه شریفی نیا

سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و همیشه در اکثر کارهایم با مشورت کردم و معتقد است خیلی چیزها را از او یاد گرفته است.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود