زندگی خصوصی آزیتا ترکاشوند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 566

آزیتا ترکاشوند (زاده؛ ۱۳۵۹ بروجرد) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد 30 خرداد 1359 در بروجرد، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است، سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد نیز می باشد و با فریبا ترکاشوند دیگر بازیگر ایرانی نسبتی ندارد.

تصویر

خانواده

از 12 سالگی به تهران مهاجرت کردند، پدرش نظامی بود و یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش مدتی پیش فوت کرده است.

ازدواج

تابحال هیچ خبر و عکسی از ازدواج وی منتشر نشده و بنظر می آید خانوم بازیگر 38 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

تصویر

دوران کودکی ام

دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقد شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می شدم.

راز جوان + رژیم

من واقعا تا به این سن رسیدم چیزی بنام رژیم غذایی را درک نکردم، در طول روز 12 – 13 وعده غذایی با حجم کم می خورم تا وزنم کنترل بشه و اذیت نشم.

تصویر

کاراته کار حرفه ای

از دوره دبیرستان بسکتبال شروع کردم و عضو تیم مدرسه بودم بعد در سن 19 سالگی کاراته در سبک گوجوریو رو شروع کردم و بعدا ورزش تیاریکس، و بدنسازی و شنا رو ادامه دادم. خانوم ترکاشوند کمربند مشکلی کاراته دارند.

تصویر

خاطرات تلخ و شیرین ورزش کردن

او میگوید: یه خاطره بامزه دارم. در مسابقات جام رمضان رقیب مقابل مـن یه خانم قد کوتاه بودو مـن با قد بلندی کـه داشتم فکر می کردم کـه خیلی زود شکستش میدم. ام با شروع راند نفهمیدم چی شد کـه با ضربه آن خانم بـه صورتم روی زمین افتادم! موقع زمین افتادن دقیقا ضرب المثل “فلفل نبین چـه ریزه ، بشکن ببین چـه تیزه” را حس گردم. با آن ضربه فک مـن آسیب جدی دید. چند ماه پیش هم کله یک اسب بـه ابروم خورد و کاملا ابروم ترکید!

کلاس بازیگری

دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش شروع شد.

تصویر

شروع + شهرت

سریال طبقه دوم در سال 84 اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون بود سپس با فیلم های ارتباط خانوادگی سال 89 و فیلم فرشتگان قصاب سال 1391 وارد سینما شد

آرزوی بازی کنار پرستویی

بازی خودم را در فیلم سینمای م نو زیبا در سال 1390 بکارگردانی فریدون حسن پور را بخاطر تسلط خودب کارگردان و تکنیک بالای آن دوست دارم. مهمترین از همه اینکه آرزو داشتم در مقابل پرویز پرستویی بازی کنم که به لطف خدا در این فیلم این آرزو برآورده شد.

اینستاگرام آزیتا ترکاشوند:

آزیتا ترکاشوند با آیدی azita.torkashvand در اینستاگرام فعالیت می کند.

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود