زندگی خصوصی مینا وحید و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0 518

مینا وحید زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است، یک خواهر و یک برادر بنام میلاد دارد، از تئاتر دانشجویی شروع کرده و حالا در این عرصه صاحب نام است.

تصویر

ازدواج

مینا وحید هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، شایعات مختلفی از ازدواج او با رضا کیانیان منتشر شده که واقعیت ندارد و موضوع این جریان در بالا توضیح داده شده است.

ماجرای مینا وحید و رضا کیانیان

جمله ای که در ابتدای این فیلم روی پرده نمایش نقش می بندد حکایت از این دارد که دستهایی در طول فیلم رضا کیانیان را لمس می کند دستان همسر واقعی او هستند مینا وحید در این فیلم نقش دختری رضا کیانیان را بازی می کرد که با مصاحبه وی مشخص شد این ارتباط و لمس دست ها توسط خود وی انجام شده بود.همین فیلم موجب حمله چند سایت و خبرگزاری به عوامل فیلم شد.

تصویر

از تئاتر تا رد شدن از تست

فعالیت خود را از زمان دانشجویی با تئاتر آغاز کرد بعدها از طریق یکی از دوستان نویسنده اش به یک کار سینمایی معرفی شد اما بخاطر استرس زیاد در اولین تست رد شد.

ورود به تلویزیون با تله فیلم

بعدها با تله فیلم تلویزیونی ساعت به وقت صقر در سال 1390 بکارگردانی احمد موذنی بود که در عید نوروز آن سال از شبکه یک به نمایش درآمد بعد از اولین تجربه با ساعت به وفت صفر در تله فیلم حنا نقش اول بازی کرد اما این بازی چندان دیده نشد، سپس مدتی را برای نوشتن فیلمنامه و ورزش گذارند در خانه گذراند.

شهرت با دوران عاشقی

با بازی در فیلم سینمایی دوران عاشقی در سال 93 به کارگردانی علیرضا رئیسیان نام خودش را بر سر زبانها انداخت، بازی او در این فیلم تحسین منتقدین را برانگیخت،می گوید بهترین روز کاری اش زمان قرار داد این فیلم بود.

تصویر

سریال شهرزاد

مینا وحید در سریال پرطرفدار شهرزاد ایفاگر نقش مریم همسر باباک با بازی امیرحسین رستمی بود که نقش وی در اواخر سریال با مرگ تراژدیک به پایان رسید و در فصل دوم حضور نداشت.

اوقات فراغت

فیلم میبینم، کلاس بدن و بیان می روم و ورزش می کنم تا روی فرم باقی بمانم و حواسم به رژیم غذایی ام است، بسکتبال رو بصورت حرفه ای دنبال میکند و مدتی نیز اسکواش بازی میکند.

ترس و لذت بازیگری

وی در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت : هنوز هم می ترسم این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی ولی این هم جزو لذت های این کار است.

تصویر

کارنامه هنری مینا وحید

سینمایی











سال

نام

سمت

کارگردان

۱۳۹۸

کرمچاله

بازیگر

وحید داوودی

۱۳۹۶

هایلایت

بازیگر

اصغر نعیمی

۱۳۹۴

کفشهایم کو؟

بازیگر

کیومرث پوراحمد

۱۳۹۳

دوران عاشقی

بازیگر

علیرضا رئیسیان

۱۳۹۰

گیرنده

بازیگر

مهرداد غفارزاده

۱۳۹۰

ساعت به وقت صفر

بازیگر

احمد معظمی

۱۳۸۶

آتش سبز

بازیگر

محمدرضا اصلانی

تلویزیونی







سال

نام

نقش

شبکه

۱۳۹۷

بانوی عمارت

جواهر

شبکه سه

۱۳۹۱

دختران حوا

سودا

شبکه پنج

۱۳۹۰

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

شبکه پنج

شبکه نمایش خانگی





سال

نام

نقش

کارگردان

۱۳۹۳

شهرزاد

مریم مهرزاد

حسن فتحی

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود