زندگی خصوصی حسام منظور و همسرش+ عکس های جالب و دیدنی

0 387

حسام منظور (زادهٔ ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور متولد 18 آذر 1359 در ارومیه، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، از بازیگران صاحب نام تئاتر است که کارگردانی نیز می کند و مدرس بازیگری هم می باشد.

تصویر

تورک ارومیه

حسام در شهر ارومیه بدنیا آمده است، شاید به همین خاطر است او شباهت زیادی به بازیگران ترکیه ای دارد، مدتی هم در سال 67 در محله مقصودیه تبریز زندگی می کردند.

همسر حسام منظور

آقای منظور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.اطلاعات اندکی در مورد زندگی خصوصی او وجوددارد.

شروع فعالیت

فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 21 ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد.

تصویر

بازیگر مرد سال تئاتر

در سال 1388 برای نمایش مکبث کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال بود اما در نهایت سال 1395 برای نمایش اودیسه جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت

تاسس کلوپ

آقای منظور تجربه خود در بازیگری را در قالب تاسیس یه موسسه ای بنام کلوپ بازیگری با پذیرش هنرجو به آنها منتقل می کند، او خود کارگردانی تئاتر هم انجام می دهد. در این آموزشگاه کلاس بازیگری مقدماتی، پیشرفته و بدن و بیان برگزار می شود

ورود به سینما

جدی ترین حضور وی در سینما با فیلم تلفن همراه رییس جمهور در سال 1390 شروع شد و در سال 1396 این تجربه با فیلم ربوده شده تکرار شد

شهرت بعد از 15 سال

حسام خان منظور در سال 97 اولین تجربه خود را در تلویزیون با سریال بانوی عمارت در نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار به شدت درخشید و به شهرت رسید.

تصویر

درخشش در برادر جان

چند ماه بعد از پخش سریال بانوی عمارت در ماه رمضان 98 آقای منظور با سریال برادر جان نشان داد شهرت او اتفاقی نبوده و به شدت مستعد ایفای نقش های خاص می باشد.

تدریس در دانشگاه

آقای منظورم سالهاست استاد دانشگاه می باشد و مدتی در دانشگاه اراک و حالا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد دروسی از بازیگری، مبانی و تربیت حس را تدریس می کند.

انتقاد از وضعیت تئاتر

وضعیت تئاتر امروز ایران فاجعه بار است و من همه رو بخاطر مدیریت می بینم، همه جای دنیا هنرمندان تئاتر کار می کنند و پول می گیرند ولی در ایران برعکس ما به دولت پول میدهیم این در شان کشور ما نیست، ما به دولت امید رای دادیم اما متاسفانه همان سیاست های دولت قبلی را در تئاتر ادامه می دهد.

تصویر

صفحه اینستاگرام حسام منظور

آقای منظور در حال حاضر بیش از 100k دنبال کننده در اینستاگرام دارند.

hesammanzour_official@

بازی در موزیک ویدیو چاوشی

شاید کمتر توجه کردید اما موزیک ویدیو زندان محسن چاوشی که بارها در برنامه خندوانه پخش شده است با بازی زیبای وی ساخته شده است که در زیر این ویدیو موزیک را می توانید ببینید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود