زندگی خصوصی و عاشقانه امیرعلی نبویان و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

0 563

امیرعلی نبویان (زاده ۲ فروردین ۱۳۵۹، آمل) نویسنده، مجری و بازیگر ایرانی می‌باشد.

بیوگرافی امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان متولد 2 فروردین 1359 در آمل، مجری است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران است، بجز اجرا تجربه بازیگری دارد، همچنین نویسنده مشهوری نیز می باشد.

تصویر

خانواده

او یک برادر به نام البرز نبویان دارد و همچنین وی خواهر زاده مسعود فروتن از کارگردانان سینما است .

متولد تهران، بزرگ شده آمل

در تهران متولد شد اما پدر و مادرش شناسنامه اش را از آمل گرفتند، و در همان شهر نیز بزرگ شد، در دوران راهنمایی از پسرخاله هایش که اهل فیلم و موسیقی بودند تاثیر گرفت.

ازدواج

امیرعلی نبویان در مهر ماه 1395 با بهار نوروزپور ازدواج کرد، این دو از سال ها پیش با یکدیگر در ارتباط دوستانه ای بودند که در نهایت تصمیم به ازدواج گرفتند.

تصویر

سرطان همسر امیرعلی نبویان

بهار نوروزپور یک سال و نیم از امیرعلی کوچک تر است. خانوم نوروزپور مدتی قبل از ازدواج بیماری سرطان را پشت سرگذاشته بود، بعد از ازدواج دوباره سرطان برگشت اما با عشق و حمایت امیرعلی دوباره موفق به شکست سرطان شد.

درس خواندن متفاوت در دانشگاه

در دانشگاه بجای درس، ورزش کردن را دنبال می کرد، پیانو و کیبور هم بصورت تجربی یاد گرفته بود و با دوستانش در جمع های کوچک کنسرت برگزار می کرد فوتبال را هم بصورت حرفه ای بازی می کرد و عضو تیم بسکتبال دانشگاه بود و گهگاهی هم پینگ پنگ بازی می کرد و روزگارش با دورهمی های دوستانه می گذشت.

بعد از دانشگاه

بعد از لیسانس که به زحمت گرفتمش، چندین جا کار کردم در کارخانه کار یدی کردم، بازاریابی کردم، تدریس ریاضی کردم و خیلی کارهای دیگر که زمان و انرژی من را می گرفت.

تصویر

کلاس های بازیگری

در سال 1387 وقتی 28 ساله بود از آمل برای حضور درکلاس های بازیگری به تهران مهاجرت کرد و در موسسه کارنامه زیر نظر هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و حسن معجونی دوره های بازیگری را گذراند.

نویسندگی

کم کم به نویسندگی علاقه پیدا کرد و شروع به نوشتن کتاب کرد، مجموعه قصه های امیرعلی 1 تا 4 از وی منتشر شده است که بسیار طرفدار پیدا کرد.

از بازیگری تا رادیو و تلویزیون

در سال 1392 اولین بار تجربه خود را در بازیگری با سریال نوشدارو بدست آورد سپس وارد برنامه رادیو هفت در قامت مجری شد و برنامه های چون خوشا شیراز و صد برگ را در تلویزیون اجرا کرد.

تصویر

شهرت با خندوانه

در سری اول مسابقه لباهنگ خندوانه بخاطر چهره و جذابیت گفتاری که داشت نظرات زیادی را جلب کرد و توانست نفر اول این مسابقه را به خود اختصاص دهد. او با این برنامه به شدت به شهرت رسید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود