زندگی خصوصی دنیا مدنی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

0

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. دنیا مدنی بازیگر جوان و خوش‌چهره سینما و تئاتر که حرفه طراحی لباس را به صورت آکادمیک طی سال‌های اخیر آغاز کرده است.

 بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران، بازیگر و طراح است.فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و ادامه در جهاد دانشگاه تهران است، در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا هم بازیگر است و هم طراحی لباس می کند.

تصویر

پدر و مادر

دنیا دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است، رویا تیموریان بعد از طلاق از او با مسعود رایگان بازیگر مشهور سال 82 ازدواج کرد.

تصویر

خواهر و پسر خاله

دنیا تنها یک خواهر تنی بنام درنا دارد، نیما طباطبایی پسر خاله اش نیز از کارگردانان جوانی بود که به دلیل تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

تصویر

تحصیلات

وی در مالزی درس خوانده است و در رشته طراحی لباس فارغ التحصیل شده است ولی پس از اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه مالزی وارد ایران شد و در دانشگاه سینمای تهران مشغول ادامه تحصیل است طراحی لباس بازیگران در سریال ها و فیلم های سینمایی این دختر است و پس از اینکه در سینما به عنوان دستیار طراح لباس فعالیت کرد توانست خودش را به عرصه بازیگری برساند.

تصویر

تجربه بازیگری

اولین بار با سریال زندگی جای دیگری است به کارگردانی منوچهر هادی در سال 91 بازیگری را در کنار طراحی لباس تجربه کرد و رفته رفته ادامه این مسیر در وجودش بیشتر شد.

بازی در سینما

فیلم مفت آباد اولین تجربه من در سینما بود، خیلی کیف داشت آقای پژمان تیمورتاش کارگردان فیلم بهم اعتماد کرد. هیچ وقت حال بار اول که فیلم رو روی پرده دیدم یادم نمیره، دست درنارو محکم گرفته بودم، قلبم از سینه ام داشت بیرون می پرید.

دنیا گالری

وی مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد، این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران دایر می باشد.

تصویر

ازدواج و همسر !

خانوم مدنی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، مدتی پیش انتشار چند عکسی دونفره از او و علیرضا کمالی نژاد شایعه ازدواج این دو بازیگر را منتشر کرد که تکذیب شد. البته در مصاحبه جدید خانم مدنی وی در مورد ازدواجش با تاکید بر اینکه تاکنون ازدواج نکرده در مورد رابطه اش با بازیگر معروف این چنین گفت که مدتی با این بازیگر در ارتباط بوده و قصد ازدواج داشته اند که بدلایلی این موضوع اتفاق نیافتاده است.

علیرضا کمالی نژاد متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۹ در منطقه نظام آباد تهران می باشد. وی در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است.

تصویر

در رمضان 97

دنیا مـدنی که سابقه بازی در تلویزیون را دارد، برای رمضان سال 97 در سریال رهایم نکن از شبکه سه روی آنتن رفت که می تواند مسیری هنری او را تغییر دهد.

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود