زندگی خصوصی زیبا کرمعلی + عکس های دیده نشده و جذاب

0 613

زیبا کرمعلی بازیگر ایرانی و متولد سال ۱۳۷۵ در کرج می باشد . او با بازی در فیلم لاتاری به کارگردانی مهدویان شناخته شد .

زیبا کرمعلی متولد 12 آذر 1375 در کرج، بازیگر است ، دانشجوی سال آخر لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد، او در کنکور سراسری رتبه 8 کشور و 2 منطقه را آورده بود، اولین تجربه بود در فیلم لاتاری در سینما شروع شد او یک برادر نیز کوچکتر از خود نیز دارد

تصویر

رتبه 8 کنکور

دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی ناحیه 3 کرج گذراندم، تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک و پیش دانشگاهی تغییر رشته دادم و در هنرستان گوهر ناحیه 3 کرج در رشته هنر تحصیل کردم وی رتبه 8 کنکور سراسری در رشته هنر را کسب کرده است

معدل زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی هم رشته ریاضی و فیزیک و هم رشته هنر را دوست داشته است و در هر دو هم موفق عمل کرده به طوری که معدل دیپلم ریاضی و فیزیک او 19/95 بوده است و معدل دیپلم هنرش هم 19/76 شده است. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که او هم به هنر و هم به تحصیل علاقه داشته است.

تصویر

حاشیه زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی بازیگری که با بازی در فیلم سینمایی لاتاری به شهرت رسید در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه مادرش حاضر شد و حسابی خبرساز شد. مادر جوان خانم بازیگر و شباهت مادر و دختر برای بسیاری از هواداران تعجب برانگیز بود.

راز جوانی مادرش

زیبا کرمعلی با انتشار دو عکس در کنار مادرش درباره راز جوانی مادرش نوشت: باعث افتخاره که دخترِ توئم زیبای من. حمایتی هم از کودک همسری نمی کنیم. مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه جوون مونده. من و نیما هم بچه های خوبی بودیم پیرش نکردیم…

تصویر

نویسندگی زیبا کرمعلی

نویسندگی برای خودم کاملاً جدی بود اما هنوز به اندازه کافی جسارت و شجاعت نداشتم که دامنه مخاطبان نوشته هایم را گسترده تر کنم. حتی داخل وبلاگم با نام مستعار مطلب می نوشتم. البته در زمانی دوستی بود که به شدت من را برای نشر نوشته هایم تشویق کرد اما احساس کردم هنوز زود است. هنوز هم تک تک نوشته هایم را دارم که مهمترین آن شاید زمانی است که سالهای زیادی از زندگی ام را صرف آن کرده ام و منتظرم زمانش برسد تا آن را منتشر کنم.

تصویر

ماجرای بازیگر شدن

در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضوم ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند. محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند

تصویر

علایق زیبا کرمعلی

کرمعلی در مورد علایق شخصی خود گفته است که نوشتن ادبیات در حوزه ادبی و رمان را خیلی دوست دارم. او به ورزش هم علاقه دارد و از بین انواع ورزش والیبال و شنا را بیشتر دنبال می کند.

بزرگترین آرزو

زیبا کرمعلی هنوز خیلی جوان است و آرزوهای بزرگی در سر می پروراند. از جمله او گفته است که می خواهم روزی فرا برسد که ناگفته های سینما و رسانه را به تصویر بکشانم. او در مورد این ناگفته ها گفته است که ناگفته هایی مثل تاریخ پر افتخار ایران که به نظر کرمعلی هرگز آنطور که باید به آن پرداخته نشده و همینطور ناگفته های گذشته ای که گم شده است را می خواهد به تصویر بکشد. او در نهایت گفته است که آرزو دارم روزی بتوانم کتابی که نوشته ام را به تصویر بکشم.

تصویر

اینستاگرام زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی هم مانند سایر هنرمندان در شبکه های اجتماعی فعال است از جمله اینستاگرام زیبا کرمعلی به آدرس zibakaramali است که می توانید او را فالو کرده و جدیدترین عکس های زیبا کرمعلی را ببینید و همینطور از جدیدترین فیلم های زیبا کرمعلی هم مطلع شوید.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود