زندگی شخصی و پر حاشیه سوشا مکانی و همسرش +عکس های جنجالی

0 768

سوشا مکانی (زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

بیوگرافی سوشا مکانی

سوشا مکانی متولد 27 آبان 1365 در بندر انزلی، فوتبالیست است.تحصیلاتش زیر دیپلم است، سه تا برادر دارد، چندین بار نامزد کرده اما به ازدواج ختم نشده است، مدتی در بند عمومی زندان اوین بازداشت بود لژیونر بوده و تجربه بازیگری نیز دارد.

تصویر

ازدواج

با اینکه عکس های متعدیی با عنوان همسر و نامزد سوشا مکانی منتشر شده، حتی برخی از این عکس ها در شبکه اجتماعی خود وی نیز بوده اما گویا این نامزدی ها به ازدواج ختم نشده است.

تصویر

انتشار فیلم خصوصی

در دی ماه 94 چندین عکس و فیلم خصوصی سوشا مکانی با دختری بنام ساناز منتشر شد بدنبال این ماجرا وی بازداشت شد و مدتی در زندان اوین نیز بود، او در حالی مدعی بود شبکه اجتماعی اش هک شده است که مورد قبول واقع نشد و 6 ماه از فوتبال ایران محروم شد.

مدل لباس + لژیونری

در اردیبهشت 95 به دنبال شلور باب اسفنجی اش شش ماه دیگر نیز محروم شد، او بدلیل اینکه امکان بازی در ایران نداشت به تیم میوندالن نروژ پیوست و تا نیم فصل 96 در این تیم بود. در نیم فصل دوم 96 – 97 با قرار داد 150 میلیون تومانی به نفت آبادان برگشت.

تصویر

لباس های میلیونی

دوست دارم چیزی بپوشم که تن هر کسی نباشد خب مسلماً انگشت نما هم می شوم و می پرسند این را از کجا آورده ای ؟ چیزی که من می پوشم شاید 10 سال دیگر در ایران مد شود از برندی کفش می خرم که ارزان ترین کفشش 4 میلیون تومان است.

سرگرمی

من کتاب و موسیقی را دوست دارم؛ البته مجلات مدلینگ هم زیاد می خوانم و بیشتر وقتم را در خانه هستم

خودم باید پاسخ خدای خودم را بدهم

اشتباهاتم را خودم می دانم و خدای خودماگر من کاری کردم خداوند می خواهد مجازاتم کند. اما من زندگی شخصی ام را واقعا دوست دارم. من پاک زندگی کردم و همین برایم کافی است اگر هم کاری کردم خودم باید پاسخ خدای خودم را بدم.

تصویر

چرا دروازه بانی

از همان كودكی آرزوهای بزرگی داشتم و می خواستم به اوج برسم. عاشق احمدرضا عابدزاده بودم، هميشه شجاعت و جسارت او در زمين را تحسين كرده و پيگيری می كردم و به اين دليل دروازه بانی را انتخاب كردم

شروع از 12 سالگی

مکانی فوتبال را از نونهالان استقلال انزلی وقتی 10 ساله بود شروع کرد بدنبال بازی های خوبش در 12 سالگی به تیم نوجوانان پاسارگاد تهران دعوت شد سپس با تیم کوثر تهران ادامه داد

حرفه ای

از سال 83 وارد جوانان فجر سپاسی شیراز شد از سال 85 به تیم بزرگسالان این تیم رفت، سپس به ترتیب در تیم های پاس، استیل آذین، نفت تهران و فولاد خوزستان بازی کرد.

تصویر

پرسپولیس

سوشا در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست، سوشا مکانی هرگز شهرآورد ایران را نباخته است؛ همچنین وی در شهرآورد معروف چهارتایی حضور داشته است. او نزدیک به چهل بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده است.

پسر پرسپولیس نیستم

من پسر پرسپولیس نیستم و استقلالی هم نبودم، بلکه تنها زمانی برای کمک به پرسپولیس آمده ام و مشکلی برای بازی در هیچ تیمی ندارم.

بازیگری

سوشا مکانی سه سال قبل در یک فیلم سینمایی بنام آواز غمناک بازی کرد این فیلم در سال 96 منتشر شد مکانی در این فیلم در نقش یک خبرنگار ظاهر شد و چند سکانس را مقابل دوربین بازی کرد. تینا آخوند تبار، شاهرخ استخری چکامه چمن ماه و جواد عزتی از جمله بازیگران شاخص این فیلم هستند که سوشا مکانی در کنار آنها بازی کرده است.

تصویر

دوران حرفه ای

فجر سپاسی

سوشا مکانی دوران حرفه ای فوتبال خود را با باشگاه فوتبال فجر سپاسی شروع کرد و به مدت دو فصل در آن ماند؛ همچنین او ۴۲ بازی و ۱ گل در کارنامه خود در این باشگاه دارد.

پاس همدان

۴۴ بازی رسمی، حاصل کار سوشا مکانی در باشگاه فوتبال پاس همدان است؛ قرارداد او با پاس همدان دوساله بود.

استیل آذین

او با قراردادی یک ساله به باشگاه فوتبال استیل آذین پیوست؛ در دقایق پایانی بازی استیل آذین و پرسپولیس در حالی که نتیجه بازی یک بر یک مساوی بود. سوشا مکانی ظاهراً دچار آسیب دیدگی شد و توپ را به خارج از زمین فرستاد. بازیکنان پرسپولیس که مصدومیت سوشا مکانی را قبول نداشتند به توصیه علی دایی از دادن توپ به حریف خودداری کردند. پس از پرتاب توپ، پرسپولیس موفق به ثمر رساندن گل شد و این آغاز درگیری دو تیم گردید.

تصویر

نفت تهران

او با قراردادی سه ساله به باشگاه فوتبال نفت تهران پیوست؛ ۵۶ بازی رسمی برای نفت تهران در کارنامه وی وجود دارد.

فولاد خوزستان

سوشا مکانی در طول حضور نسبتاً کوتاه خود در فولاد خوزستان، به این باشگاه کمک کرد تا عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران را بدست آورد و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. او برای نخستین بار با فولاد به قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس دست پیدا کرد؛ در آن سال فولاد با دو امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس قهرمان شد.[۳]

پرسپولیس

سوشا در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. سوشا که در فولاد یک فصل رؤیایی را تجربه کرده بود با این کارنامه درخشان به پرسپولیس پیوست. در فصل نخست حضورش در پرسپولیس توسط حمید درخشان به نیلسون کوریا ترجیح داده شد و دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد؛ در فصل بعد و با حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، این تیم نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شد. سوشا مکانی هرگز شهرآورد ایران را نباخته است؛ همچنین وی در شهرآورد معروف چهارتایی حضور داشته است. او نزدیک به چهل بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده است.

تصویر

میوندالن

او با قراردادی به مدت دو فصل و نیم به باشگاه میوندالن پیوست. او در فصل نخست حضور در این باشگاه ۱۱ بار به میدان رفت.

استرومسگودست

سوشا مکانی به صورت قرضی به باشگاه استرومسگودست که بیش از یک قرن تاریخچه دارد و در لیگ برتر فوتبال نروژ حضور دارد پیوست؛ او تنها یک بازی رسمی برای آن ها انجام داد.

میوندالن

سوشا مکانی پس از اتمام قراردادش با باشگاه فوتبال استرومسگودست، به میوندالن بازگشت.

صنعت نفت آبادان

او در نقل و انقالات نیم فصل دوم لیگ برتر ۹۷–۱۳۹۶ به تیم صنعت نفت آبادان که در آن زمان نیازمند یک دروازه بان مطمئن بود پیوست.

تصویر

سابقه ملی

تیم ملی امید ایران

سوشا مکانی ۶ بازی رسمی برای تیم ملی امید ایران به میدان رفته است.

تیم ملی فوتبال ایران

سوشا مکانی برای نخستین بار توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد؛ او ۵ بازی رسمی در این رده انجام داده است.

افتخارات

فولاد خوزستان

  • قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران:

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود