زندگی شخصی و خصوصی ملیکا زارعی و همسرش + عکس های جذاب و زیبا

0 5,760

ملیکا زارعی برزی در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد او از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه‌ها از شبکه ۲ آغاز کرد .

بیوگرافی ملیکا زارعی

ملیکا زارعی متولد 4 اردیبهشت 1364 در تهران، مجری و بازیگر است. فارغ التحصیل حقوق قضایی در مقطع لیسانس است، تنها یک خواهر بزرگ تر از خود بنام مریلا دارد که او نیز از بازیگران مشهور می باشد، ملیکا ازدواج کرده و صاحب یک فرزند دختر است.

دوران کودکی خاله شادونه

خاله شادونه درباره خاطره های دوران کودکی خود این گونه می گوید: «وقتی بچه بودم، خیلی اهل شیطنت نبودم. بچه حرف گوش کن و آرومی بودم. خیلی خوب بلد بودم سرم رو گرم و به تنهایی با خودم بازی کنم. بیش تر وقتم رو با عروسک هام پر می کردم. محبوب ترین بازی کودکی ام هم خاله بازی بود.»

خاطره خاله شادونه از دوران کودکی

یادمه در بین کارتونی یک زنگ تفریح پخش می شد در یکی از همین زنگ تفریح ها روی یک کاغذ تصویر یک قورباغه کشیده بودند و رویش یک پارچه انداختند و پس از چند لحظه آن نقاشی تبدیل به قورباغه شد، من هم این کار رو تو خونه انجام دادم و زمانی که دیدم نقاشی ام به قورباغه تبدیل نشد با وجود گریه کردم! چند روز هم اصلا نمی تونستم این کارتون رو تماشا کنم! احساس می کردم به من دروغ گفتند و… آخه بچه ها فرق دروغ و صداقت رو به خوبی می فهمند.

قشنگ ترین شیطنت بچگی

وقتی بچه بودم، عاشق کاغذ کادو بودم به همین خاطر وقتی مراسم تولدی برگزار می شد، همه کاغذ کادوهارو جمع می کردم و با اون ها بازی می کردم، علاقه عجیب به کاغذ کادو و تلاش برای جمع کردنشون برای خودم خیلی جالب است.

از مجریان مورد علاقه تا برنامه ها

قبل از اینکه خودش بازیگر شود اجراهای خانم الهه رضایی و گیتی خامنه خیلی علاقمند بود، از کارتون ها هم،مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان برنامه های مورد علاقه اش بودند.

تصویر

ازدواج

مدتی خبر ازدواج او و علی صادقی انتشار یافت که این خبر کذب بوده ولی خاله شادونه متاهل است و صاحب یک دختر و یک پسر است، که نام دخترش مانلی می باشد البته او در مصاحبه اشاره کرد یک فرزند دارد !

عاشق بچه هاست

خاله شادونه به دلیل تن صدای کودکانه و مهربانه با صداقتی که در گفتار دارد خیلی زود در دل بچه ها و همچنین بزرگ سالان جای گرفت، می گوید دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی میکند تمام وقتش را با آنها سپری کند.

شروع فعالیت هنری

به دور از هنر نبود وقتی که خواهر بزرگ وارد عرصه بازیگری شد. تنها زمانی که سوم دبستان بود بخاطر تن صدا و اعتماد به نقس بالایش در برنامه تازه ها چند اجرا داشت سپس در 17 سالگی در سال 1381 یک سکانس کوتاه در سریال دوران سرکشی بازی کرد. در گیرو دار کنکور بود که بازی در سریال مهر خاموش در سال 81 به وی پیشنهاد شد این سریال اولین حضور رسمی وی در قامت یک بازیگر کامل در نقش مینو بود، سپس از سال 1383 بعنوان مجری برنامه کودک محور باغ شادونه را شروع کرد و به خاله شادونه معروف شد.

تصویر

حواشی برنامه های ملیکا زارعی

در اردیبهشت سال 91 برنامه خاله شادونه در شهر خرمدره زنجان برنامه ای برای کودکان ترتیب داده بود، اما بدلیل ازدحام بیش اندازه جمعیت در زمان خروج موجب مرگ سه کودک معصوم و زخمی شد 7 نفر شد.

سریال متهم گریخت

خاله شادونه تجربه حضور در چند سریال و فیلم تلویزیونی را نیز دارد که معروف ترین آن بازی در سریال متهم گریخت رضا عطاران در کنار علی صادقی بود.

بازیگری

به نظر من، هر کس در کاری استعداد داره، با اینکه من بازیگری رو دوست دارم اما کار کودک رو بیشتر دوست دارم با اینکه پیشنهادات زیادی برای بازی دارم اما هیچ کدوم رو نمی پذیرم چون دلم نمی خواد بچه ها خاله شادونه رو با یکلباس دیگر و در قالب یک بزرگسال جدی ببینند.

تصویر

خاله شادونه

من قبل از این برنامه رابطه خوبی با بچه ها داشتم اما مثل الان به بچه ها فکر نمی کردم، وقتی می خواستم اجرای خاله شادونه رو بپذیرم، سعی کردم از تجربه خواهرم و دوستانش و البته آقای علیپور استفاده کنم مریلا به من گفت:سعی کن دائم با بچه ها ارتباط داشته باشی و خودت رو درگیر اونها کنی تا از این طریق به علایق آنها پی ببری، آقای علیپور هم به من گفت که سعی کن با بچه ها به زبان خودشون ارتباط برقرار کنی… حرف های این دو دوست ملکه ذهنمن شد و باعث شد که من خیلی زودتر به شادونه برسم، شادونه به معنای پیام آور شادی، صلح و دوستی است.

در کنار بچه ها خسته نمی شم

خیلی ها ازم می پرسند از اینکه دائم مجبوری وقتت را با بچه ها بگذرانی و حتی در مهمانی بزرگسالان هم باید کنار بچه ها باشی خسته نمی شوی، من هم در جوابشون می گویم نه… وقتی می بینم اونها با همه صداقت بچگانه شان من را دوست دارند نسبت به آنها احساس وظیفه می کنم. اونها انتظار دارند خاله شادونه تحت هر شرایطی بهشون محبت کنه، گاهی وقت ها هم که در مهمانی های خانوادگی حواسم به بچه ها نیست، مادرم می گوید ملیکا جون حواست به فلان بچه باشه و بهش توجه کن…

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود