زندگی شخصی و خصوصی ریحانه پارسا + عکس های جذاب و زیبا

0 4,256

ریحانه پارسا متولد 1377 در تهران اسـت. او سال 1395 از هنرستان سوره دیپلم تئاتر گرفت البته بـه جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد اسفند 1377 در تهران، بازیگر است. دانش آموخته (دیپلمه) رشته نمایش از هنرستان سوره در سال 95 است، بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد، و می گوید در زندگی همیشه بلند پرواز بودم.

تصویر

خانواده

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است، بچه اول خانواد و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. خانوم پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

شروع فعالیت هنری ریحانه پارسا

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی او در تلویزیون با سریال پدر در سال 97 با نقش لیلا شروع شد، وی از طریق دستیار کارگردان به پروژه معرفی شد. او در نقش لیلا در این سریال به شهرت عجیبی رسید. برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت ریحانه پارساپذیرفته شد.

تصویر

ازدواج و همسرش

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را اعلام کرد اما کمتر از 24 ساعت اعلام کردند این خبر دروغ سیزده بود !

تصویر

بلند پروازی ریحانه پارسا

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کنم و تصور می کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می افتد.پدر سکوی پرش من است.

علایق ریحانه پارسا

به جز بازیگری در رشته ی عکاسی هم فعالیت می کند. به خواندن کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه، علاقه ی زیادی دارد.

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا reyhaneparssa@

پیج هاي فیک زیادی بنام ریحانه پارسا در اینستاگرام وجود دارند، اما در حال حاضر آی دی کـه در بالا نوشته ایم تنها صفحه رسمی این بازیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. او نزدیک بـه 50 هزار فالوور دارد.

تصویر

سیل پیشنهاد بازیگری به ریحانه پارسا

تجربه فوق العاده درخشان خانوم پارسا در سریال پدر باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری او به راه بیفتد و می گوید بیشتر برایش جذابه سینما رو هم تجربه کند؛ اما فعلاً تصمیم دارد وارد تئاتر شود و تجربه اندوزی کند.

تنهایی ریحانه پارسا

بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم.در طول روز کار خواصی ام نمی کنم و سعی می کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم، بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

عکس های جنجالی ریحانه پارسا

مـن، ریحانه پارسا دختری کـه از هم اکنون تا همیشه اگر کسی میشناستش بـه واسطه ي سریال پدر هست« این رو هیچوقت یادش نمیره»از همین پست میگم اگر اینروزها عکسی دیده شده کـه فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه هاي اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست.

ریحانه پارسا نه عکس مستهجنی را انتشار داد و نه عکس هاي اش انقدر بـه دور از عرف فرهنگ و جامعه کشورمان بود. موضوعی کـه میتواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد، تلاش تیم تولید این سریال برای خبر سازی در خصوص این فیلم می باشد کـه یکی از اهرم هاي اینکار خود بازیگران می باشد. اما بـه هر حال از این حواشی بـه خوبی توانستند برداشت خبری کنند. حالا نیز در حاشیه تولید فصل دوم سریال پدر و قطعی شدن خبر ساخت این سریال، دوباره بـه فکر یک خبرسازی برای این سریال هستند. احتمال اش بسیار قوی اسـت!!!

تصویر

 

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود