زندگی شخصی و خصوصی سردار آزمون و خانواده اش + عکس های زیبا

1 292

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گیلان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است. مادرش خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد.

بیوگرافی سردار آزمون

سردار آزمون متولد 11 دی 1373 در گنبد کاووس، بازیکن فوتبال است. در تلاش برای گرفتن دیپلم است، عاشق اسب است و چندین اسب مسابقه ای دارد از ترکمن های گنبد استان گلستان می باشد و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند.

تصویر

خانواده سردار آزمون

سردار تنها یک خواهر دارد که ازدواج کرده است.پدرش خلیل آزمون از ورزشکاران و مربیان بنام والیبال گلستان است که سال عضو تیم ملی والیبال بوده و به عنوان بهترین بازیکن آسیا نیز انتخاب شده است. مذهب خانواده و خود سردار سنی می باشد.

تصویر

ماجرای اسم سردار

می گوید قرار بود اسمم را پژمان بگذارند اما پدر بزرگم مخالفت کرد و اسمم را سردار گذاشت که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم می باشد.

شایعه ازدواج سردار آزمون و نظر او در مورد ازدواج کردن

سردار آزمون در حال حاضر مجرد است و همسر ندارد. مدتی پیش انتشار عکس های او با دختری بنام ملیکا نجفی زاده عنوان شد وی همسر سردار آزمون می باشد، ولی خانم نجفی پیج خود را بست و دو طرف تا الان سکوت کرده اند.این دو رابطه دوستانه و نزدیکی با هم دارند.

تصویر

علاقه به اسب

سوارکاری یکی از مهمترین علایق من در زندگی است، در حال حاضر سه تا اسب بنام های ژیوانا، سریک و راتیکا دارم که در مسابقات کورس گنبد شرکت می کنند

تصویر

عمل بینی سردار

سردار آزمون مدتی پیش بینی خود را عمل کرد پلیپ بینی ام خیلی آزارم می داد و نمی توانستم راحت نفس بکشم، عمل بینی من زیبایی نبود، در ترکمن ها رسم نیست، دلیلی ندارد پسر ابرو بردار و دماغش را عمل زیبایی کند.

تصویر

موسیقی سردار آزمون

عاشق موسیقی سنتی ترکمنی است. از میان خارجی ها به صدای جاستین بیبر علاقمند است و در ایران کارهای محسن چاووشی، رضا صادقی، رضا یزدانی را دنبال می کند، به خصوص محسن یگانه که بچه گنبد هم است.

فقط تراکتور

سردار در گفتگو در برنامه خندوانه گفت : من پرسپولیس و استقلال را دوست دارم اما اگر راستش را بخواهید من هواداران تراکتورا بیشتر دوست دارم و به پدر هم گفتم اگر قرار باشد ایران بیایم فقط در تراکتور بازی می کنم.

تصویر

غذای مورد علاقه سردار آزمون

مهمترین مشکلی که بازیکنان ایرانی در خارج از ایران دارند، مشکل تغذیه است. در روسیه با توجه به ذائقه خاص روس ها و البته جوانی سردار این مسئله بیشتر به چشم می آید اما سردار از وضعیت تغذیه ای اش نه تنها شاکی نیست، بلکه رضایت هم دارد: «خدا را شکر، همه چیز خوب است. هر زمان که خانه باشم بیشتر غذای ایرانی می خورم اما من اغلب در باشگاه غذا می خورم و سعی می کنم با شکم سیر به خانه برگردم.

ما بیشتر در باشگاه هستیم و غذاهای ما مثل غذاهای ایرانی است، مثلا ماکارونی، برنج و ماهی. در باشگاه هم بیشتر ماکارونی می خورم. پدر و مادرم هم برخی اوقات می آیند و وقتی هستند، دیگر وضعیت شکم به راه است! اگر هم نباشند خودم زیاد بلد نیستم غذا درست کنم. فقط در حد تخم مرغ! من عاشق چکدرمه هستم که یک غذای ترکمنی است؛ مخلوطی از برنج و گوشت که ترکیب فوق العادهای از آب درمی آید به ویژه اگر مادرم آن را درست کند. دستپخت مادرم را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی کنم.»

دوستان صمیمی سردار آزمون

او هنوز گذشته اش را فراموش نکرده و هر زمان که به ایران می آید، بیشتر در گنبد است. سردار در این باره می گوید: «وقتی به گنبد می روم همبازی های دوران کودکی ام را می بینم، خیلی های شان هنوز دوستان صمیمی ام هستند. یک رفیق دارم به اسم شکیب که از کوچکی با او هستم. وقتی که سن کمتری داشتم خانواده ام تاکید کردند که اول دور و بری هایت را بشناس و بعد ارتباط برقرار کن. هر کسی را به محافل خانوادگی ام راه نمی دهم. حتی رفیق معروف هم دارم! فرهاد قائمی که الان یکی از ارکان اصلی تیم ملی والیبال است. شاید جالب باشد که بدانید در کودکی و نوجوانی با فرهاد والیبال بازی می کردم و والیبالم اگر بهتر از فرهاد نباشد، بدتر هم نیست! نزدیک ترین رفقای فوتبالی ام هم سعید عزت اللهی و مهدی طارمی هستند. با مهدی خیلی صمیمی هستم. او از نظر اخلاقی حرف ندارد، فقط یک مقدار بی حال است.»

تصویر

کارنامه باشگاهی سردار آزمون

باشگاهی



















حضور و گل ها طبق باشگاه، فصل و مسابقه

باشگاه

فصل

لیگ

جام

قاره ای

دیگر

مجموع


دسته

بازی

گل

بازی

گل

بازی

گل

بازی

گل

بازی

گل


سپاهان اصفهان

۱۲۲۰۱۱

لیگ برتر خلیج فارس

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰


۱۳۲۰۱۲

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰


مجموع

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰


روبین کازان[۱۴]

۲۰۱۲۱۳

لیگ برتر فوتبال روسیه

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰

۰


۲۰۱۳۱۴

۱۴

۴

۱

۰

۲

۱

۱۷

۵


۲۰۱۴۱۵

۱۳

۱

۲

۱

۱۵

۲


مجموع

۲۷

۵

۳

۱

۲

۱

۰

۰

۳۲

۷


روستوف

۲۰۱۴۱۵ (قرضی)

لیگ برتر فوتبال روسیه

۱۱

۳

۰

۰

۱

۱

۱۲

۴


۲۰۱۵۱۶ (قرضی)

۲۴

۹

۰

۰

۲۴

۹


۲۰۱۶۱۷

۲۷

۷

۰

۰

۱۴

۵

۴۱

۱۲


مجموع

۶۲

۱۹

۰

۰

۱۴

۵

۱

۱

۷۷

۲۵


روبین کازان

۲۰۱۷۱۸

لیگ برتر فوتبال روسیه

۲۶

۵

۲

۰

۰

۰

۰

۰

۲۸

۵


مجموع کل

۱۱۵

۲۹

۵

۱

۱۶

۶

۱

۱

۱۳۷

۳۷


بین المللی












آمار بین المللی

تیم

سال

بازی

گل

ایران

۲۰۱۴

۳

۱

۲۰۱۵

۱۱

۷

۲۰۱۶

۸

۸

۲۰۱۷

۸

۶

۲۰۱۸

۳

۱

۲۰۱۹

۵

۴

مجموع

۴۵

۲۸

تصویر
تصویر

دستاوردها

باشگاهی

لیگ برتر ایران

  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان

لیگ برتر روسیه

  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال روسیه ۱۶–۲۰۱۵ به همراه تیم روستوف

فردی

  • بهترین گلزن قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا: ۲۰۱۲
  • بهترین گلزن جام صلح و دوستی: ۲۰۱۲
  • لیگ برتر فوتبال روسیه تیم منتخب فصل (۲): ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵
  • لیگ برتر فوتبال روسیه بازیکن ماه (۱): مه ۲۰۱۶
  • روستوف بهترین بازیکن فصل: ۱۶–۲۰۱۵

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
1 نظر
  1. محسن می‌گوید

    اینکه می گویند سردار آزمون ازدواج کرده و با دختر روسی را بطه دارد شایعه است و ما راست را باور داریم و لطفا شایعه در مورد ازدواج و زندگی خصوصی سردار ازمون پخش نکنید

نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود