زندگی شخصی و خصوصی فریبا نادری +عکس های جالب خانوادگی

0 264

فریبا نادری متولد ۲۱ فروردین ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است. او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.او در مورد همسرش می گوید: “در کنار مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خللی حس نکردم. حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.”

تصویر

ازدواج اول فریبا نادری

مسعود رسام (متولد ۱۳۳۶) در حالی که نزدیک به ۳۰ سال از فریبا بزرگتر بود به او پیشنهاد ازدواج داد، فریبا نادری در اینباره می گوید بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد. مسعود عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد. من هم در مقابل عاشق شدم

یعنی او من را هم عاشق کرد. بعد از دوران عاشقی تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم، شاید خیلی ها فکر کنند من از بیماری او خبر نداشتم که تن به این ازدواج دادم اما این جور نبود؛ من از سال ۸۳ می دانستم که مسعود سرطان دارد، سال ۸۵ که با من ازدواج کرد دکترها می گفتند :کمتر از شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق، امید و همنشینی با هم باعث شد که تا سال ۸۸ با سرطان بجنگد.

تصویر

بیوگرافی زنده یاد مسعود رسام

مرحوم مسعود رسام (متولد ۱۳۳۶، تهران – درگذشت ۱۰ آبان ۱۳۸۸، تهران)، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون بود. آخرین فعالیت زنده یاد رسام، کارگردانی مجموعه تلویزیونی غیرمحرمانه بود که سال 1387 از شبکه تهران به روی آنتن رفت. مسعود رسام 10 آبان سال ۱۳۸۸ پس از سال ها تحمل بیماری سرطان خون در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

علاقه به فوتبال

علاقه ام به فوتبال از همان زمان کودکی شکل گرفت الان هم در فوتبال رفقای زیادی دارم. علی انصاریان که به تازگی وارد سینما هم شده از دوستان من است امیر قلعه نویی هم همین طور کاری به این ندارم که ایشان از کدام طبقه اجتماعی آمده اند یا طرز حرف زدنشان چطور است. امیر قلعه نویی آنقدر کار بزرگ در این فوتبال کرده است که برایم عزیز و محترم باشد. به خصوص که من استقلالی ام با این وجود آقای علی پروین را هم خیلی دوست دارم و با ایشان هم آشنایی دارم فوتبال هم بخش بزرگی از علاقه و تفریحات من است.

تصویر

حاشیه فریبا نادری و بازیگران

در چند سال گذشته بارها شایعه ازدواج او با بازیگران مشهور به گوش می رسید. خبر ازدواج او با شاهرخ استخری و مهدی سلوکی در حالی به گوش می رسید که این افراد ازدواج کردند و این شایعات توسط نادری بارها تکذیب شده است و می گوید : به هیچ وجه با هیچ کدام از مردان سینما و تلویزیون ازدواج نخواهم کرد و سعی می کنم زندگی خصوصی ام خارج از حاشیه ها باشد.

ازدواج مجدد فریبا نادری پس از ۸ سال

خانم نادری، بازیگر سریال پرستاران، پس از ۸ سال از فوت همسر سابقش مسعود رسام، برای بار دوم ازدواج کرد. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری یکی از مدیران شرکت لبنیات سحر است او درباره آشنایی اش با فریبا نادری این طوری گفت: تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش و فیلم هاشو ندیده بودم البته فیلم زیاد میبینم فیلم خارجی نه ایرانی و بعد از آشنایی با فریبا بود که فیلم هاشو دیدم و برام جذابیت خاصی داشت و میتونم بگم فریبا یکی از بهترین بازیگران ایرانی است و آشپزی فریبا حرف ندارد مخصوصا قیمه و قورمه سبزی که عالی درست می کند. که حاصل این ازدواج دختری به نام یارا می باشد.

تصویر
تصویر

فریبا نادری یک مسلمان دو آتشه

من یک مسلمان معتقدم. شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می خوانم و مرجع تقلیدم آیت الله مکارم شیرازی هستند که بارها با دفترشان تماس گرفته ام تا در موارد مختلف سوال کنم و جوابم را بگیرم. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می کنم و از واجبات زندگی من است. بی اندازه عاشق امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.

اینها عزیزدل هستند. به حرف مردم هم کاری ندارم که ممکن است چه فکری کنند. وقتی برای زیارت به نجف و کربلا رفته بودم و عکس های آن را در اینستاگرام گذاشتم بعضی ها حرف هایی زدند که نشان می داد هنوز فرهنگ و جنبه استفاده از یک فضای مجازی جا نیفتاده. می گفتند چطور آنجا رفته ای چادر به سر کرده ای و وقتی برگردی دوباره کشف حجاب خواهی کرد. پیش خودشان فکر نکرده بودند که شما در همین امامزاده صالح (ع) که می روی چادر می دهند تا سر کنی و حرمت فضا را نگه داری. آن وقت از من توقع داشتند با پوشش همیشگی ام که عرف شهر تهران است در آنجا حضور پیدا کنم. امام رضا (ع)، امام حسین (ع) و حضرت علی (ع) بیشترین احترام را برای ایشان قائل هستم و من وظیفه داشتم که آن طور رفتار کنم.

تصویر

رستوران داری فریبا نادری

مهرداد طباطبایی که اخیرا رستورانی به نام «دلی جان» را در خیابان اعیان نشین فرشته تهران با همراهی همسرش راه انداخته است درباره دلیل این کار گفته است: نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و میخواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو میشود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی «دلی جان» افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام میدهد

اینستاگرام فریبا نادری

برای ارتباط بیشتر با سرکار خانم نادری می توانید به صفحه شخصی وی در اینستاگرام به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تصویر

@fariba_nad

کارنامه هنری فریبا نادری

سینمایی

  • دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۳)
  • من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)
  • مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴)
  • سپید و سیاه

مجموعه تلویزیونی

























سال

عنوان مجموعه

کارگردان

توضیحات

۱۳۸۳

مروارید سرخ

مسعود رسام

شبکه تهران


۲۶ قسمت

۱۳۸۵

گل بارون زده

عباس رنجبر

شبکه ۳


۱۵ قسمت

۱۳۸۶

من و پوتی (سری سوم)

مسعود فرخنده،حمید قدکچیان

شبکه ۲


۳۹ قسمت گروه کودک و نوجوان

۱۳۸۷

یلدا

مسعود رشیدی

شبکه ۱


۱۳ قسمت

۱۳۸۷

بزرگ مرد کوچک

مسعود رسام

شبکه ۲


۲۰ قسمت

۱۳۸۷

غیرمحرمانه

مسعود رسام

شبکه تهران


۱۴ قسمت

۱۳۸۸

سال های مشروطه

محمدرضا ورزی

شبکه ۳


۲۱ قسمت

۱۳۸۸

فاکتور هشت

رضا کریمی

شبکه ۱


۲۱ قسمت

۱۳۸۹

از یاد رفته

فریدون حسن پور

شبکه ۱


۲۲ قسمت

۱۳۸۹

آسمان همیشه ابری نیست

سعید عالم زاده

شبکه ۱


۳۱ قسمت

۱۳۹۰

مثل شیشه

جواد مزدآبادی

شبکه ۱


۷ قسمت

۱۳۹۰

راه طولانی

رضا کریمی

شبکه ۱


۲۶ قسمت

۱۳۹۰

پنجره

قدرت الله صلح میرزایی

شبکه تهران


۳۲ قسمت

۱۳۹۰

چک برگشتی

سیروس مقدم

شبکه ۱


۱۵ قسمت پخش در نوروز ۹۱

۱۳۹۱

میلیاردر

علیرضا امینی

شبکه ۱


۱۹ قسمت

۱۳۹۲

ستایش (سری دوم)

سعید سلطانی

شبکه ۳


۲۶ قسمت

۱۳۹۳

فاخته

محمود معظمی

شبکه ۲


۳۱ قسمت پخش در ماه رمضان

۱۳۹۳

سی و نه هفته

مرتضی احمدی هرندی

شبکه تهران


۷ قسمت

۱۳۹۵

پرستاران

علیرضا افخمی،شهرام شاه حسینی

شبکه ۱


در دو فصل ۲۶ قسمتی جمعا ۵۲ قسمت

۱۳۹۶

گمشدگان

رضا کریمی

شبکه ۲


۳۰ قسمت

١٣٩٧

ستایش(سری سوم)

سعید سلطانی

شبکه٣

فیلم ویدئویی

  • یک بام ودوهوا
  • دل سپرده
  • شبهای شیراز
  • دوشارلاتان نادان
  • شترمرغ

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود