زندگی شخصی و خصوصی مریلا زارعی +عکس های زیبا و جالب

0 498

مریلا زارعی برزی متولد 25 فروردین 1353 بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

بیوگرافی مریلا زارعی

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در قم، بازیگر است .فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است، با تکیه صد درصد بر توانایی هایش توانسته ستاره سینما شود، خواهر کوچکترش ملیکا (خاله شادونه) را هم با خود به دنیای تصویر آورد .او یک برادر دارد که ساکن خارج از کشور می باشد.

تصویر

خانواده مریلا زارعی

به گفته خود مریلا خانواده او یک خانواده مذهبی بوده، اما هرگز برای بازیگر شدن با مخالفت آن ها مواجه نشده و همین اعتماد باعث شده او نیز در فعالیت های بازیگری؛ پایبندی هایش را حفظ کند. مریلا درباره خانواده اش می گوید: خانواده ام بزرگترین منتقدان من هستند و البته مهمترین. واکنش خانواده ام به من جهت می دهد. هنوز هم مثل قبل برای شنیدن انتقادهای تندشان به گوش هستم و دغدغه رضایت آنها را دارم. البته دعا و تاییدشان برایم بسیار مهم است.

تصویر

خصوصیات فردی

گرایشی به تجملات خاصی ندارد، ساده پوشی و ساده زیستی جزء بخشی از شخصیت اوست. در لباسهای مشکی ساده بلند و لباسهای پوشیده و خیلی بلند احساس امنیت می کند.

همیشه دوست دارد که زندگی شخصی اش در آرامش باشد و دوست ندارد مورد توجه رسانه ها باشد. در منزلش آرامش اولین حرف را می زند .

دوست دارد که نقش هایی که قرار است در فیلم ها بازی کند، قبل از تصویربرداری آن را تمرین کند، اکثریت مواقع در منزل این کار را انجام می دهد و بیشتر دوست دارد اول صبح که نشاط خاصی دارد به تمرین بپردازد.

تصویر

ازدواج مریلا زارعی و همسرش

طبق اخبار رسمی این بازیگر مجرد است و ازدواج نکرده است. البته شایعه شده است که با شخصی به نام مهدی رجبی ازدواج کرده است و یک دختربه نام پارمیدا هم دارد.

شروع فعالیت هنری مریلا زارعی

با سریال کاراگاه در سال 1374 وارد قاب تلویزیون شد؛ فیلم پاتک نیز اولین تجربه سینمایی وی بود، حضور در فیلم دو زن تهمینه میلانی در سال 77 باعث شهرت و شناخته شدن وی شد.

مریلا زارعی سفیر نیكوكار

مریلا زارعی با حضورش در موسسه مهر آفرینان و فعالیت به عنوان یك سفیر نیكوكار هواداران پروپا قرص تری پیدا كر، خودش در این مورد می گوید :

من فكر می كنم سفیر نیكوكار بودن از بازیگری خیلی سخت تر است چون خیلی مواقع جاهایی می روم كه هیچ بازیگر و هنرمندی را نمی شناسند و نمی دانند من هنرمند هستم و باید زمانی كه كنار كودكان و نوجوانان روستا هستم فقط به فكر این باشم كه كار خودم را بعنوان یك سفیر نیكوكار به خوبی انجام بدهم و به حرف های كودكان و اموری كه آن ها شدیدا به آن نیاز دارند توجه كنم.

تصویر

علایق مریلا زارعی

مریلا زارعی به ورزش علاقه زیادی دارد و آن را جزو برنامه های روزانه زندگی اش قرار داده است. دویدن و پیاده روی از فعالیت های هر روز او محسوب می شود و تنیس نیز از ورزش های مورد علاقه اوست که در اوقات فراغت به آن می پردازد.

تلاش برای رهایی شهلا جاهد از اعدام

حضور مریلا زارعی در جلسات دادگاه شهلا جاهد از دیگر موضوعاتی بود كه اسم او را سر زبان ها انداخت؛ گرچه پیگیری های او نتیجه ای در بر نداشت اما با این حال در روز اجرای حكم هم از ساعات اولیه در محوطه زندان حضور داشت و با دلداری به خانواده شهلا به آن ها برای گرفتن رضایت امیدواری می داد

زارعی برای جلب رضایت خانواده قربانی حادثه هم به خانه آن ها رفته بود اما سرانجام بدون جلب رضایت آن ها مقابل شهلا ظاهر شد خودش درحالی كه اشك در چشمانش حلقه زده بوده در این مورد گفت :

وقتی شهلا را ملاقات كردم او سكوت اختیار كرده بود، از او خواستم اگر ماجرایی ناگفته دارد بیان كند اما شهلا هیچ چیز برای گفتن نداشت و تنها به رفتن به دنیای باقی امیدوار بود و از همگی حلالیت طلبید.

تصویر

حاشیه های مریلا زارعی

مریلا زارعی در راهپیمایی روز قدس سال 93 شرکت کرد. اصغر فرهادی و نسرین ستوده کمپین فیسبوکی در مورد بحران در غزه ایجاد کردند. این دو از مردم خواستند با نوشته «کشتن هم نوعان خود را متوقف کنید» عکس گرفته و برای صفحه فیس بوک ارسال کنند. در حالی که بیش از 40 هزهار از جمله افراد مشهور مانند هانی ابواسعد کارگردان مشهور فلسطینی و خاویر باردم بازیگر مطرح و برنده اسکار به این کمپین پیوستند. مریلا به تنهایی از نحوه مواجهه اصغر فرهادی با اتفاقات غزه انتقاد کرد.

تصویر

دست ندادن با مرد سینماگر چینی

در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ مریلا زارعی که در کاخ جشنواره به عنوان داور حضور داشت، با اعضای مرد هیات فیلم سازی چین دست نداد و این موضوع سوژه خبرنگاران شد.

تصویر

ماجرای نجات مریلا زارعی از مرگ حتمی

بروز یک حادثه در زمان ضبط فیلم «خوابم میاد» جان مریلا زارعی را به خطر انداخت اما او از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. هومن بهمنش فیلمبردار فیلم خوابم میاد زمانی که در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان بود این ماجرا را روایت کرد:

«خاطرم هست که پیش از این اتفاق وحشتناک من و خانم زارعی در ماشینی بودیم که لب پرتگاه قرار داشت. من از مریلا زارعی پرسیدم : اگر ماشین حرکت کند چه می کنی ؟ او جواب داد یک بار ترمز بریده بود پریدم بیرون … ما اصلا فکر نمی کردیم چیزهایی که گفته ایم به واقعیت تبدیل شود. فیلمبرداری این قسمت از فیلم را شروع کردیم.

مریلا زارعی پشت فرمان یک پیکان آبی بود ، قرار بود فقط استارت بزند و پدال را ول کند تا بدون این که ماشین پشت سری با او برخورد کند، ماشینش تکانی بخورد و این تصویر برای بیننده ایجاد شود که ماشینی از پشت به او برخورد کرده است.

اما بر خلاف برنامه گروه ، ماشین پشتی به ماشین مریلا زارعی خورد و پیکان به سمت دره شروع به حرکت کرد. بدتر از همه اینکه دو درب جلوی پیکان قفل شده بودند و او نمی توانست درب را باز کند و خودش را نجات دهد.

مریلا زارعی مجبور شد از شیشه سمت شاگرد خودش را بیرون بیندازد و چند ثانیه بعد از اینکه از شیشه بیرون پرید ماشین رفت ته دره ! تا یکی دو ساعت بعد از این ماجرا حال تمام گروه بد بود و اشک خود من بند نمی آمد.»

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود