بیوگرافی و زندگی شخصی یکتا ناصر + عکس های خانوادگی

0 375

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷در تهران می باشد، پدر ایشان افسر باز نشسته نیروی زمینی است. وی قبل از آنکه وارد دانشگاه شود در سریالهای زیادی به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر در دانشگاه محیط زیست خوانده است. یکتا ناصر فرزند دوم یک خانواده ی ۵ نفره است که یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا دارد که عکاسی خوانده و به تازگی عضو خانواده ی سینما شده و یک برادر کوچکتر هم دارد، اسمش را مادرش برگزیده، پرسپولیسی است و آرام جعفری یکی از دوستان صمیمی اش است، در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر میرسد اما بسیار مهربان است.

تصویر

شروع فعالیت هنری

16ساله بودم و تازه پيش دانشگاهي را تمام كرده بودم يك روز يكي از دوستانم به من گفت بايد خواهر 5 ساله اش را به يكي از دفاتر فيلمسازي ببرد و از من خواست كه همراه او بروم.

من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم آنجا به من گفتند حالا كه تا اينجا آمده ای شما هم يك فرم پر كن، يك عكس پرسنلي در كيفم بود که آن عكسم را روی فرم گذاشتم چند وقت بعد براي بازي در يك سريال با من تماس گرفتند و من برای بازی در سريال 6 قسمتی گل های كاغذی در سال 1376 جلوی دوربين رفتم بعد از بازی در آن كار برای بازي در سريال «عيد آن سال ها»ی آقاي سعيد ابراهيم فر انتخاب شدم بعد از آن هم در رشته مهندسی دانشگاه قبول شدم بعد از اينكه كار بازيگری را شروع كردم سراغ كتاب هاي تخصصي، كارگرداني، فيلمنامه نويسی، بازيگري و دوربين رفتم. از آن به بعد شروع كردم به طور حرفه ای فيلم ديدن و از تجربيات اطرافيانم استفاده كردم.

تصویر

زندگی خصوصی و خانوادگی یکتا ناصر

یکتا ناصر در اسفند 94 با منوچهر هادی کارگردان سینما که یک سال قبل در فیلم من سالوادر نیستم با یکدیگر همکاری داشتن ازدواج کرده است و صاحب یک دختر بنام سوفیا هستند. یکتا ناصر با مهریه 5 سکه طلا به عقد منوچهر هادی درآمد و زندگی ساده خود را در خوشبختی شروع کردند. این خوشبختی با تولد دخترشان سوفیا صدچندان شد.

تصویر

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد 1351 در تهران، کارگردان است. پس از اتمام تحصیلات و گرفتن دیپلم وارد کارهای هنری شد، از بازیگری تا دستیاری و تدراکات را تجربه کرد و در نهایت در سال 1385 اولین فیلمش با نام تلاطم را ساخت، سپس در ادامه راه چندین فیلم موفق ساخت و در حال حاضر بعنوان کارگردان و نویسنده فعالیت جدی دارد.

تصویر

غرور یکتا ناصر

یکی از حرف هایی که درباره یکتا ناصر زده می شود این است که می گویند او آدم مغروری است اما خودش این موضوع را قبول ندارد و می گوید: متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

تصویر

مصاحبه با یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. وقتی سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم ، خیلی بیشتر سعی می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست تر شدم ، سعی می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل همه پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

تصویر

این که می گن ازدواج آدم و پخته می کنه ، کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به دلیل اینکه تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

خیلی هم لاغر شدید!

من به خاطر بارداری تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیم لذت ببرم و غذا بخورم. سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خیلی دوست دارم .

دوران بارداری سوفیا خیلی بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

تصویر

خودجوش یا به دکتر مراجعه کردین؟

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم. سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم. کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولی هر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد. برای شما که بازیگر هستید.

تصویر

این ترس وجود نداشت که الان که چاق شدم نکنه به اون دوران برنگردم؟ یا لاغر نشم؟

ترسیده بودم ولی زمانی ترسم شروع شد که کاری از دستم بر نمیومد. شاید یکی از رموز موفقیتم این بود که لباس هایی که در کوچکترین سایزم داشتم و نگه داشتم و به جای اینکه برم لباس جدید بخرم به خودم می گفتم که تو باید اندازه این لباس بشی. تا جایی که ممکن بود لباس جدید نمی خریدم.

تصویر

مشکلات فضای مجازی

خیلی ها تو اون مدت من و مورد لطف و انرژی قرار دادند!!! و حتی الان که عکس های جدیدم منتشر میشه فکر می کنن که برای قبل بوده.

البته خدارا شکر جز اون دسته از بازیگرانی که زیاد اذیتم کنند نیستم ولی کلا این مشکلات به خاطر زمان اضافه و بیکاری یک عده است که زندگی شون را با چیزهای منفی ، حسادت و غرض ورزی پر می کنند که آسیب اون رو هم در درجه اول خودشون می بینند. البته من هم اون هارا ریپورت و بلاک می کنم چون کاری از دستم برنمیاد.برای اون ها آرزو دارم انقدر خوشبخت باشن که فرصت حسادت و غرض ورزی نداشته باشند.

تصویر

مراقبت از سوفیا

مادرم پدرم ، برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام. چند ماهه که یه دلِ سیر نخوابیدم!

تصویر

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش و دارد.

تصویر

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من حسرت هیچ چیز در زندگی و نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود