زندگی شخصی و خصوصی سحر قریشی + عکس های زیبا

0 4,516

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر و مدل ایرانی است. قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است. طرفدار دو آتیشه استقلال است. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند.

تصویر
تصویر

سابقه فعالیت سحر قریشی

به گفته خودش از کودکی به بازیگر علاقمند بوده است و بعد از اینکه کارتون ها و برنامه های کودک را نگاه می کرده است ، کارهای شخصیت های کارتونی و کودک را تقلید می کرده است. از دوران دبیرستان حرفه ای تر به بازیگری نگاه کرده است و وارد عرصه تئاتر شده است.

از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش ( مهران اخوان ذاکری ) ترغیب می شود که برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد و در سال ۱۳۸۸ برای بازی در این فیلم قبول می شود. پس از بازی در این فیلم توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا به سهیلی زاده معرفی می شود.

برای بازی در نقش یلدا تست می دهد و قبول می شود و همین سرآغاز موفقیتش در عرصه بازیگری می شود. بعد بازی در نقش یلدا مشهور می شود و تقریبا برای تمام مردم ایران شناخته شده می شود که بعد از آن در فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است.

تصویر

خانواده سحر قریشی

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر به نام سپهر دارد. مادر سحر قریشی ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق سحر در عرصه بازیگری می باشد. سحر قریشی با تنها برادرش رابطه ی خیلی خوب و عاطفه دارند.پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند.

تصویر
تصویر

همسر اول سحر قریشی

سحر قریشی یک ازدواج ناموفق با مهران ذاکری داشت و پس از آن مدتی با امید علومی نامزد بود اما به ازدواج نرسید. شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی در رسانه های مجازی منتشر می شود اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

تصویر

دلیل طلاق سحر قریشی از زبان مهران اخوان

همسر اول سحر قریشی با این مصاحبه دلیل جدایی اش از سحر قریش را بازگو کرد : همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود.

همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است. اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاه های مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.

سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود که با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد.

تصویر

پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش

سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در امریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم رو جواب می دادند.

خودشون رو مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار هم رد کردند. بعدش کلی مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.

به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جو گیر ! بعد از جدایی از هسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

تصویر

نامزدی با امید علومی

چند وقت پیش بود که خبر هایی از ازدواج سحر قریشی و امید علومی شنیدیم در برنامه دید در شب سحر قریشی گفت که فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارم و قبلا برای آشنایی بیشتر با امید علومی با هم نامزد کرده بودیم و به هم محرم بودیم.

ماجرا ها هنوز ادامه داشت تا اینکه سحر قریشی در مصاحبه با تی وی پلاس گفت : من الان متاهل نیستم و از مجله ایده آل هم شکایت کرده ام. به اجازه چه کسی نوشتید سحر قریشی و امید علومی با هم ازدواج کرده اند؟

البته وی در پایان گفت که من با امید علومی در رابطه هستم و فعلا نامزد هستیم تا ببینیم چه می شود . اگر به توافق برسیم ممکن است ازدواج کنیم ولی الان متاهل نیستم و فقط نامزد دارم. بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

تصویر

شایعه ازدواج سحر قریشی با طارمی

جدیدا شایعه ازدواج بازیکن محبوب فوتبال تیم پرسپولیس تهران با بازیگرمحبوب سینمای ایران سحر قریشی شد و با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.که خیلی سریع سحر قریشی و مهدی طارمی به این خبر واکنش نشان دادند و فقط گفتند یه شایعه بی اساس است. ولی جالب ترین قسمت این شایعه این بود که وقتی در مورد این شایعه با قریشی تماس گرفتند جواب واضحی نداد و گفت این موضوع رو اگه جواب بدهم مجددا باید مصاحبه ای در این باره بکنم.!

سحر با خنده در ادامه تماس تلفنی اش گفت قرار است با چه کسی ازدواج کنم ؟ فکر می کردم در مورد برادرم تماس گرفته اید تا با من مصاحبه کنید. در پایان این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این گونه صحبت ها زیاد می کنند.

تصویر

سحرقریشی چندی پیش در پستی نوشت بود که خواهرش فوت کرده است که این موضوع با واکنش شهره قمر مواجه شد.

قمر در اینستاگرام خود نوشت: دوری کردن از اصالت افغانی بودن، پروفایل سیاه و مردن خواهر برادری که وجود خارجی ندارد فقط برای جذب فالوور است. سحر قریشی افغانستانی است.

صفحه اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی با آی دی saharghoreyshiofficialpage در اینستاگرام فعالیت دارد.

تصویر

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود