زندگی شخصی و خصوصی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور + عکسها

0 459

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

بیوگرافی سام درخشان

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۳ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

تصویر

دوستان سام درخشان

پژمان بازغی و کامبیز دیرباز از دوستان نزدیک و خانوادگی سام درخشان هست .

تصویر

کودکی سام درخشان

مادرش می گوید : سام حتي در دوران بچگی اش هم هيچ شيطنت و آزاری برای ما نداشت باورتان نشود اما این عین واقعیت است

پسرم بی دردسر بود از همان بچگي دوست داشت بازيگر شود آنقدر به اين رويايش فكر كرد تا سرانجام به آن رسيد

تصویر

شغل دوم سام درخشانی

چند سال پیش بود كه یک عطر فروشی راه انداختم اما با بالا رفتن دلار و نقدش شدن اجنسا نتوانستم ادامه بدهم و به نوعی شكست خوردم و در بیزنس سرخورده شدم ! بعد از مدتی تصمیم گرفت رستوران داری کند و الان رستوارن دارد . اسم رستورانش خونه است و آدرس آن حدود پارک آب و آتش در تهران است.

تصویر

نحوه آشنایی و ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

من و عسل یک دوست خانوادگی مشترک داشتیم كه ما را برای یک مهمانی خانوادگی دعوت كرد در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه پیدا كرد

بعد از مدتی خانواده های ما نیز با هم رفت و آمد پیدا كردند و این باعث شناخت بیشتر ما نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر و در نهایت منجر به ازدواج ما شد

عسل امیرپور متولد سال 1362 درتهران، ورزشکار است فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی است، او علاوه بر نقاشی ورزشکار حرفه ای نیز میباشد و بعنوان مربی بدنسازی مشغول بکار است.

تصویر

دختر سام درخشان

سام درخشان و عسل امیر پور دختری بنام برکه دارند که در سال 97 به دنیا آمد.

تصویر

ورزش محبوب سام درخشان

ورزش محبوب من از دوران کودکی اسکی بود و هر وقت فرصت می کردم به پیست های مختلف اسکی می رفتم بعدها به فوتبال هم علاقه مند شدم و حتی در رده ه ای باشگاهی هم در این رشته ورزشی فعالیت کرد. علاوه بر این سوار کاری رو هم بصورت حرفه ای دنبال میکنم.

صفحه اینستاگرام سام درخشانی :

سام درخشانی با آیدی samderakhshani در اینستاگرام فعالیت می کند.

تصویر

استرس من و آرامش همسرم

سام: وقتی عسل را دیدم و با او آشنا شدم، متوجه ویژگی هایی در او شدم که واقعا برای من خیلی مهم بود؛ مثلا شرایط کاری ما فضایی پرهیاهو و پراسترس دارد که روی من هم اثر گذاشته اما عسل عکس این شرایط، فردی آرام و صبور است. آرامش او در زندگی واقعا به من کمک می کند و می توانیم همدیگر را پوشش دهیم.

ضمن اینکه خانواده عسل خانواده ای واقعا محترم هستند؛ البته عامیانه اش این است که او سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده است و واقعا خانواده دار است. در مدتی که برای آشنایی بیشتر با هم بیرون می رفتیم، عسل بدون هیچ بهانه و تعارفی باید سر ساعت به منزل باز می گشت و خانواده اش روی این موارد تاکید زیادی داشتند و اتفاقا این موضوع برایم خیلی مهم بود.

تصویر

استقلالی

سام درخشانی یک استقلالی دو آتیشه است او در برنامه ورزشی قبل از دربی در آنتن زنده صمیمیترین دوست خود پژمان بازغی رو با عنوان لنگی خطاب کرد که مدتی این موضوع برای وی جنجالی شد.

تصویر

همسایه با احسان خواجه امیری

ورزش کردن را كه مرتب انجام می دهم، نزدیك منزل مان یک پارک است كه اكثر اوقات با احسان خواجه امیری و خانواده اش كه همسایه ما هستند برای پیاده روی به آن پارك می رویم.

دستپخت سام درخشانی

من زیاد اهل آشپزی نیستم اما همیشه آشپزی را دوست داشتم برنجی كه دم می كنم، عطرش تا سر كوچه می رود یا مثلا خورش مرغ و آلویی كه از مادرم یاد گرفتم، بسیار عالی است؛ طوری كه هركسی می آید می گوید لطفا آن را درست كن !

تصویر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود