بیوگرافی و فعالیت های هنری نرگس محمدی + عکس های جدید

0 3,822

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد، فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگر شروع کرد و با بازی در سریال ستایش به همین نام مشهور شد

 

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد نهم فروردین ۱۳۶۴ در شهر تهران است. تحصیلاتش به بازیگری مرتبط نیست و در رشته پرستاری تحصیلاتش را به پایان رسانده است. خانواده نرگس محمدی متشکل از پدر و مادر و سه فرزند است.

او یک برادر ( محسن محمدی ) و یک خواهر ( سارا محمدی ) دارد. زمانی که علاقه اش به بازیگری را در خانواده مطرح کرده است با حمایت خانواده مواجه شده است و خانواده اش از او در مسیر هنری اش حمایت کرده اند.

مادرش کارمند صدا و سیما بوده و با محیط های هنری آشنا بوده است ، ضمن اینکه تمام اعضای خانوادش به تماشای فیلم علاقمند بوده اند. به همین جهت برای شروع بازیگری تنهت توصیه خانوادش اتمام تحصیلاتش بوده است که بعد از اتمام تحصیلات وارد عرصه بازیگری می شود.

تصویر

شروع فعالیت بازیگری

علاقه اش به بازیگری باعث شد برای آموزش آکادمیک و اصولی پایش رو به کلاس های بازیگری بگذارد او از آخرین فارغ التحصیلان موسسه کارنامه است

او زیر نظر پرویز پرستویی و رویا تیموریان بازیگری را فرا گرفت. فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرد و در سال 1383 وقتی 19 ساله بود اولین بار با فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت و با پنجمین تجربه اش با فیلم آناهیتا سال 87 درخشید در سال 1389 وقتی 25 ساله بود با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد و شهرت اش با همین مجموعه شروع و حالا اغلب با همین نام شناخته می شود.

تصویر

علایق نرگس محمدی

من دوست دارم این فرصت ایجاد شود که با برخی از کارگردان های مورد علاقه ام کار کنم و در سینما فعال تر بشوم و نقش های متفاوت بازی کنم. مثل شخصیت هایي کـه مانند ستایش تاثیرگذار باشند. و خواندن را هميشه دوست داشتم و هر کاری كه به اين حوزه مربوط باشد را دوست دارم، غير از اين ها هيچ كاری را نمی توانم انجام بدهم.

تصویر

ازدواج نرگس محمدی

در اردیبهشت 96 نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرد خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شد مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

علی اوجی متولد هفدهم اسفندماه ۱۳۶۲ بوده و اهل تهران می باشد وی پیش از ورود به دنیای بازیگری تهیه کننده موسیقی بوده و با خواننده هایی همچون رضا یزدانی، مانی رهنما و برزو ارجمند در تهیه برخی از البوم ها همکاری داشته است.

در حرفه بازیگری وی بیشترین همکاری را با مهران مدیری داشته و در سریال های موفق این استاد بزرگوار همچون شوخی کردم، عطسه و در حاشیه حضور داشته است. به جز این سه سریال وی در مجموعه های تلوزیونی پژمان و سال های ابری نیز حضور داشت. وی همچنین در برنامه خندوانه چندین بار به عنوان استنداپ کمدین حضور داشته است.

تصویر

کارهای تلویزیونی

    • ستایش ۳

 

    • بوی باران

 

    • زعفرانی

 

    • معمای شاه

 

    • ما فرشته نیستیم

 

    • ستایش۲

 

    • میلیاردر

 

    • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

 

    • ششمین نفر

 

    • ستایش

 

    • فیلم های تلویزیونی

 

    • هوای خنک

 

    • کویر

 

تصویر

سینما

مسلخ(۱۳۹۵)

قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)

عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)

ساعت شلوغی (۱۳۹۰)

آناهیتا (۱۳۸۷)

سوپر استار (۱۳۸۷)

اخراجی ها ۲ (۱۳۸۷)

ریسمان باز (۱۳۸۶)

تنهایی باد (۱۳۸۳)

تصویر

تئاتر

راپورتهای شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)

نظمیه زنان (۱۳۹۱)

تصویر

جوایز

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره تئاتر

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود