زندگی شخصی و خصوصی رامبد جوان

0 177

رامبد جوان در 1 دی ماه 1350 در محله شهرآرای بدنیا آمد. او بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری است. خندوانه از کارهای اخیر اوست.

رامبد جوان

رامبد جوان (نام کامل : رامبد جوان تبریزی) بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون و مجری، متولد اول دی ماه سال پنجاه (۱۳۵۰/۱۰/۱) در تهران می باشد. خانواده او سنتی و با اصالت آذری بوده و رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد که ۸ سال از خودش بزرگتر است. به گفته او رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. رامبد جوان چندان به فوتبال علاقمند نیست و موسیقی را خیلی دوست دارد. دوست صمیمی رامبد جوان، اشکان خطیبی است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی که او هم هنرمند بوده است ازدواج می کند. تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

چند سال بعد و در ۳۶ سالگی به فکر ازدواج مجدد با سحر دولتشاهی می افتد. ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. آنها در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج کردند و در ۱۳۹۳ به این زندگی مشترک خاتمه داده و جدا شدند.

و دو سال بعد از آن با نگار جواهریان ازدواج می کند. آنها جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.

تصویر
تصویر

3 اصل زندگی رامبد جوان

من در زندگی ام سه اصل دارم؛ اول اينکه نمی دانم تا چه زمانی زنده هستم پس به اتفاق های قبل و بعد فکر نمی کنم و سعي میکنم در لحظه زندگی کنم

دوم اينکه دوست دارم از لحظه هايم لذت ببرم و به نظرم کسي که تمام مدت ذهنش درگير مسائل مختلف است، نمی تواند حال خوشی داشته باشد، سوم اينکه من وقتي قرار است کاری انجام دهم، به حرف های ديگران توجهی نمیکنم و کارم را انجام می دهم.

تصویر

اگر بازیگر نمی شدم

  • موزیسین، اگر موزیسین نمی شدم، جراح زیبایی می شدم
  • اگر جراح زیبایی نمی شدم بوکسور می شدم، اگر بوکسور نمی شدم، قهرمان شطرنج و اگر همه اینها نمی شدم حتما یک چوپان می شدم.

زندگی پر حاشیه رامبد جوان

گویا قرار نیست هیچ کدام از مراحل زندگی رامبد جوان بدون حاشیه باشد. در حالی که شاید بتوان گفت حواشی ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان و جدایی جنجالی او از سحر دولت شاهی به تازگی پایان یافته بود انتشار عکس بی حجاب نگار جواهریان در کنار رامبد جوان در کانادا به اصطلاح فضای مجازی را ترکاند .

تیتر یک مجله برای ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا

این عکس که توجه ها را به حضور این زوج در کانادا و زایمان نگار جواهریان در این کشور جلب کرد با واکنش های زیادی همراه بود.

عده این ماشین حساب به دست گرفتند و حساب کردند که این زایمان در کمترین حالت ممکن برای خانواده جوان ۵۰۰ میلیون تومان آب می خورد!

عده ای معتقد بودند کسی که هر شب درباره ایران دوستی و حمایت از ایران و کالای ایرانی و … در خندوانه شعار می دهد و یکی از محل درآمد هایش همین برنامه تلویزیونی “خندوانه” بوده حق ندارد به کانادا سفر کند و بچه اش را باید در ایران به دنیا می آورد.

عده ای هم اعتقاد داشتند که پول خودش است و خودش تصمیم می گیرد فرزندش در کجا به دنیا بیاید.

تصویر

تولد دختر رامبد جوان و نگار جواهریان

بالاخره در آخرین روزهای تیرماه دخترک جنجالی رامبد جوان و نگار جواهریان که نیامده حاشیه های زیادی درست کرده بود به دنیا آمد. رامبد جوان و نگار جواهریان نام دختر نورسیده شان را “نوردخت” گذاشته اند. به هر حال این سر و صدا ها با واکنش چهره های مشهور همراه بود که در ادامه تعدادی از آن ها را می خوانیم:

امیر مهدی ژوله : یکی از اولین افرادی که از رامبد جوان و نگار جواهریان حمایت کرد ژوله بود که با لحنی تند نوشت :

میدونید چرا یکی میگه مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم شما خیلی خوبید؟ چون رسالت برنامه ش این تعریف شده که به مردم غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد”سرزمینش، شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده. میدونید چرا یکی میره بچه ش رو خارج از ایران به دنیا بیاره؟

چون رسالت پدریش این تعریف شده که به بچه ش شادی و عزت نفس و مجالی برای خنده بده و نذاره اون غمگین و گرفتار و افسرده و “گریه بلد” بار بیاد. اگر از جایی که به دنیا اومدیم ناراحتیم یقه پدرمون رو بگیریم. اگر از جایی که بچه مردم به دنیا میاد ناراحتیم یقه روانپزشک مون رو بگیریم.

این حرف های ژوله اگر چه لحن تندی دارد اما منطقی به نظر می آمد با این حال عده ای به شدت این نوشته را توهین به پدران ایرانی دانستند و گفتند که لحن ژوله توهین آمیز بوده تا جایی که امیرمهدی ژوله با انتشار پستیاز همه عذر خواهی کرد و گفت که قصد توهین نداشته و پس از عصبانیت از گزارش ۲۰:۳۰ درباره رامبد جوان آن پست را منتشر کرده است.

نادر فتوره چی: کاربر مشهور به اعتراض شبکه های اجتماعی هم خطاب به ژوله نوشت: اگر رانت پشت تو و امثال تو و رامبد جوان و امثال نبود، حداکثر کاری که می توانستید در این کشور بکنید بساط عنتر و لوطی بازی و نشان دادن جای دوست و دشمن دم ایستگاه مترو بود نه لکچر دادن در باره اینکه جامعه درباره چه موضوعی حرف بزند یا نزند و به روان پزشک مراجعه بکند یا نکند!

تصویر

سخن آخر

حرفه ما طوری است که همه وقت مان را می گیرد اما الویت من خانواده ام است و تصمیم دارم خانواده ام را گسترش دهم.

هر کسی در زندگی اش الویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد وقت بیشتری در کنار همسر و فرزندم داشته باشم به همین خاطر خندوانه در فصل پنجم فعلا تا یکسال آینده تولید نخواهد شد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود