واقعیاتی گفته نشده در مورد رابطه تام هالند و زندایا

0 330

تام هالند، بازیگر-رقصنده جوان و زندایا کولمن، خواننده-بازیگر نوظهور پیش از همبازی شدنشان در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) در سال ۲۰۱۷، همواره به عنوان زوجی که در دنیای سینمایی مارول به کار گرفته خواهند شد مورد توجه بودند.

تام هالند، بازیگر-رقصنده جوان و زندایا کولمن، خواننده-بازیگر نوظهور پیش از همبازی شدنشان در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) در سال ۲۰۱۷، همواره به عنوان زوجی که در دنیای سینمایی مارول به کار گرفته خواهند شد مورد توجه بودند.

تام هالند انگلیسی تبار سال ها قبل از بازی در نقش پیتر پارکر در سن ۱۲ سالگی و در سال ۲۰۰۸ در فیلم «بیلی الیوت» (Billy Elliot) اولین نقشه عمده خود را بازی کرد و بعد ها به خاطر نقش آفرینی در فیلم «غیرممکن» (The Impossible) و «در دل دریا» (In the Heart of the Sea) توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در همین اثنا، زندایا نیز در سال ۲۰۱۰، کار خود را با سریال «تکونش بده» (Shake It Up) از شبکه دیزنی شروع کرده و بعد از رقصیدن، ترانه خواندن و بندبازی کردن در فیلم «بزرگ ترین شومن» (The Greatest Showman) در سال ۲۰۱۷، حتی یک آلبوم مستقل نیز منتشر کرد. اگر چه این دو پیشینه ای بسیار متفاوت دارند، اما شیمی جذابشان در نقش پیتر پارکر و میشله جونز غیرقابل انکار است. جالب اینکه این دو در دنیای واقعی نیز رابطه نزدیکی با هم دارند که بسیاری را نسبت به این دو حساس کرده است.

تصویر

رابطه نامتعارف، اما کاملاً جذاب تام هالند و زندایا

هالند و زندایا در جریان تست های بازیگری شبکه دیزنی برای فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» با یکدیگر آشنا شدند، اما چندان خوب به پایان نرسید. هالند درباره این اتفاق چنین گفته است: «اولین ملاقات من با زندایا بسیار ناامید کننده بود، در واقع، برای من». زندایا نیز در این باره چنین می گوید: «آن روز شرایط خوبی نداشتم. یادم نمی آید، اما او می گوید که نوعی دست دادن و بغل کردن عجیب و غریب بوده است».

خوشبختانه این آشنایی بد با ادامه یک رابطه خوب، حرفه ای و پاک همراه شد. هالند می گوید: «ما اولین سکانس را با هم انجام دادیم و به نظرم بعد از آن بود که تهیه کنندگان او را برای این نقش انتخاب کردند. حتی قبل از این که از اتاق بیرون برود نیز آن ها می دانستند او نقش شخصیتش را در فیلم بازی خواهد کرد».

شایعاتی فراوان از همان ابتدا در مورد نامزدی این دو وجود داشت

در تابستان ۲۰۱۶ بود که طرفداران واژه «تامدایا» را به نشانه وجود رابطه ای بین این دو ابداع کردند، به خصوص پس از آنکه هالند و زندایا در پست های اینستاگرامی یکدیگر ظاهر شدند. تابستان سال بعد بود که ادعا شد این دو مدتی است به دیدن یکدیگر می روند. یکی از نزدیکان این دو گفته بود که زندایا و هالند بسیار مراقب بوده و سعی می کنند رابطه خود را از چشم عموم دور نگه دارند هر چند با یکدیگر به تعطیلات رفته و تا جایی که وقت اجازه دهد کنار هم هستند.

در نهایت این دو با انتشار توییت هایی رابطه عاشقانه شان را تکذیب کردند، اما این ادعا ها نتوانست به شایعات پایان دهد و بسیاری بر این باور بودند که تام هالند نیز مانند دیگر بازیگران فیلم های مرد عنکبوتی (توبی مگوایر و کریستن دانست، اندرو گارفیلد و، اما استون) با یکدیگر وارد رابطه شده یا خواهند شد.

تصویر

آیا رابطه این دو واقعاً یک دوستی جدا از جنیست است؟

در حالی که زندایا و هالند به تکذیب رابطه عاشقانه بین خود ادامه می دادند، پاسخ هایشان به سوالات خصوصی تغییر می کرد. زندایا در مصاحبه ای در آگوست ۲۰۱۷ این شایعات را رد کرده و گفتم: «ما دوست هستیم. او رفیق خوبی است. تقریباً او یکی از بهترین دوستان من است. این دوستی با ماه های زیادی که ما کنفرانس های خبری داشتیم باز می گردد. تعداد بسیار کمی می دانند که چنین چیزی در ۲۰ سالگی چه معنایی می دهد». وی در ادامه گفت که شایعات در مورد رابطه او و هالند طبیعی است و آن ها انتظارش را داشته اند.

اما این ادعا ها نیز باعث نشد برخی طرفداران دست از گمانه زنی های خود بردارند و بعد از حضور این دو در چند مراسم فرش قرمز و خوردن شام در کنار والدین زندایا بار دیگر شایعات مربوط به رابطه این دو شدت گرف. همچنین دستکم در یک مورد در سال ۲۰۱۸، تام هالند در یک صبح خیلی زود در حال ترک خانه زندایا در لس آنجلس دیده شد.

آیا مادر دوست زندایا رابطه او با هالند را فاش کرد؟

در دسامبر ۲۰۱۷، یک مجله سینمایی ادعا کرد که تام هالند و زندایا با یکدیگر رابطه دارند، اما آن ها قصد دارند رابطه شان را خصوصی و مخفی نگه دارند. با این وجود، کایا کول- مادر اسکای جکسون، دوست و همبازی زندایا- ظاهراً به طور علنی از رابطه این دو پرده برداشته و آن را تایید کرد.

ظاهراً یک حساب اینستاگرامی منتسب به هالند در ارتباط با جشن تولد ۲۲ سالگی زندایا از هالند با عنوان «بر اساس شایعه نامزد دنیای واقعی» یاد کرده بود که یکی دیگر از کاربران آن را نادرست خوانده بود، اما کایا کول در زیر این پست کامنت گذاشته و این رابطه را واقعی خوانده بود. بعد ها کول ادعا کرد که حساب اینستاگرامی اش هک شده و او رابطه زندایا و هالند را تایید نکرده است. زندایا و هالند خود به این ماجرا هیچ واکنشی نشان ندادند.

تصویر

زندایا قبلاً نیز در مورد روابط عاشقانه اش پنهانکار بوده است

زندایا همیشه به خاطر پنهان نگه داشتن زندگی شخصی اش از نگاه رسانه ها مشهور بوده است. او در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای ادعا کرد که توانسته به مدت ۴ سال مخفیانه با نامزد سابقش از نو رابطه برقرار کند که چنین کاری در عصر تلفن همراه، پاپاراتزی و رسانه های اجتماعی بسیار دشوار به نظر می رسد. زندایا در مورد این رابطه به مجله ووگ چنین گفت: «آن عشق اول من بود، اما پایان خوشی نداشت».

تا هنگام نوشتن این مقاله نیز کسی نمی تواند به طور یقین بگوید عشق اول زندایا چه کسی بوده، اما گفته شده که زندایا قبلاً رابطه ای عاشقانه با ترور جکسون، بازیگر سریال های دیزنی و اودل بکهام جونیور، ستاره فوتبال آمریکایی داشته است. زندایا تایید کرده که در روابط قبلی اش به او خیانت شده است و شاید همین موضوع باعث شده که زندایا در رابطه اش با هالند سختگیر باشد.

تصویر

هالند به دفاع از همبازی خود می آید

وقتی که در سال ۲۰۱۶ اعلام شد زندایا نقش مقابل هالند در «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را بازی خواهد کرد، بسیاری بر این باور بودند که او نقش مری-جین واتسون، معشوقه پیتر پارکر را بازی خواهد کرد. این نقش همواره توسط زنان سفید پوست بازی شده بود و بدین ترتیب کامنت های نژاد پرستانه زیادی در حساب توئیتری زندایا ثبت شد.

همانطور که انتظار می رفت، هالند به دفاع از زندایا آمده و گفت که همکارانشان در استودیو مارول احساسی به غیر از عشق به این بازیگر نداشته و طرفداران نیز همین حس را دارند. زندایا نیز به این کامنت های نژاد پرستانه واکنش نشان داده و اعلام کرد که در آمریکا تنوع نژادی وجود دارد که دنیای واقعی را زیبا ساخته است.

تام هالند شیفته زندایا؟

تام هالند نه تنها به دفاع از زندایا پرداخت بلکه همواره در پست های خود در رسانه های اجتماعی و مصاحبه هایش به تمجید از او می پردازد: «ما بهترین دوستان هستیم. او فوق العاده و حیرت انگیز است». زندایا نیز تمجید های هالند را با تمجید های مشابهی پاسخ داده و این موضوع از چشم طرفداران دور نمانده است. زندایا در واکنش به تمجید های هالند چنین گفته است: «او فوق العاده است.

فکر می کنم مهم ترین چیز برای من این است که او شخصیت خوبی دارد و بسیار خوب است وقتی می فهمی شخصی که نقش قهرمان محبوبت را بازی می کند واقعاً یک شخص مهربان است. او از انجام این کار لذت می برد». لازم به ذکر است که زندای و هالند همواره از یکدیگر با عناوین دوست و همکار یاد کرده اند.

تصویر

و، اما رقابت دائمی آن ها در فضای آنلاین

هیچ چیز مانند یک رقابت سالم به معنای رابطه دوستانه نیست. در حالی که گفته می شود زندایا و هالند در وقت آزادشان با هم می رقصند، اما رقابت این دو در سال ۲۰۱۷ در مسابقه لب خوانی بسیار مشهور شد. در این مسابقه زندایا بهترین عملکرد خود را با یکی از آهنگ های برونو مارس داشت و هالند نیز پیشینه قابل توجه خود در زمینه رقص را با ترانه های جین کلی و ریحانا تکرار کرد. اما چیزی که شاید ندانید این است که زندایا و هالند بازی ایر هاکی خود را بسیار جدی می گیرند.

این دو در مورد رقابت خود در سال ۲۰۱۹ در برنامه زنده جیمی کیمل صحبت کردند. هالند در این برنامه گفت: «زندایا خونسردترین شخصی است که ممکن است با او آشنا شوید. فوق العاده آرام است تا زمانی که بازی با او را شروع می کنی».

تصویر

یک اشتباه اینستاگرامی که شایعه رابطه این دو را تشدید کرد

شایعات رابطه زندایا و هالند بین فیلم های «مرد عنکبوتی» کمی فروکش کرد، اما یک اشتباه اینستاگرامی پس از انتشار فیلم «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (Spider-Man: Far From Home) در سال ۲۰۱۹ بار دیگر باعث تشدید شایعات شد. بعد از رفتن به دیزنی لند همراه با همبازی هایش در فیلم، هالند یک عکس سلفی همراه زندایا و جیکوب باتالون گرفته و در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در ادامه به صورت تصادفی اسم زندایا را در بخش خصوصی خود تگ کرد.

این موضوع از چشم طرفداران دور نمانده و آن را تایید رابطه بین این دو قلمداد کردند. بعد از این اتفاق، هالند اعتراف کرد که در استفاده از اینستاگرام چندان حرفه ای نیست و بابت اینکه زندایا اشتباهش را به او متذکر شده بود از او تشکر کرد.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود