سلبریتی‌ها دوستان خود را دست می‌اندازند!

0 93

شوی “پانکد” قرار است به روی آنتن برگردد و جاستین بیبر و مایلی سایرس در این شو شرکت خواهند کرد، اما اشتون کوچر همکاری خود با این شو را منتفی دانست. کوچر همچنین به شایعه جدایی از همسرش هم واکنش نشان داد.

“اشتون کوچر” بازیگر و تهیه‌کننده‌ی ۴۱ ساله در ماه ژوئن با ارسال توئیتی نوشت در ریبوت شوی “پانکد” (Punk’d) شبکه‌ی MTV که در دهه‌ی ۲۰۰۰ توسط او خلق شد، مشارکت نخواهد کرد.

کوچر می‌نویسد: “من هیچ ارتباطی با شوی جدید “پانکد” ندارم. امیدوارم کارشان را درست انجام دهند.” این سریال که تا سال ۲۰۰۷ روی ایر رفت، از ماه مارس بدون کوچر بازخواهد گشت.

طبق اعلام شبکه، در فصل جدید، هر هفته یک سلبریتی میزبانی سریال را برعهده می‌گیرد و افرادی چون “جاستین بیبر”، “مایلیی سایرس” و دیگران دوستان سرشناس خود را سر کار می‌گذارند. استودیوی MTV اوایل ماه ژوئن اعلام کرده بود که با همکاری “کوئیبی” (Quibi) شوی “پانکد” را احیا می‌کند.

 

تصویر

 

کوچر در حال حاضر سریال “رنچ” (The Ranch) را در نت‌فلیکس دارد که در سال ۲۰۲۰ با پخش ۲۰ اپیزود پایانی به اتمام می‌رسد.

کوچر و همسرش “میلا کونیس” هفته‌ی گذشته به شایعه‌ی جدایی‌شان واکنش نشان دادند. کونیس ستاره‌ی فیلم “مامان‌های بد” (Bad Moms) در مصاحبه با E! گفته بود که همسر او در چهار سال گذشته به هیچ وجه او را آزرده نساخته است. او یادآور می‌شود که رابطه‌ی او با اشتون همچنان در “فاز ماه عسل” در جریان است.

اشتون و میلا که رابطه‌ی خود را از شش سال قبل آغاز کرده‌اند، با انتشار ویدویی در اینستاگران شایعه‌ی جدایی خود را به سخره گرفتند. میلا که دارای دو فرزند است می‌گوید: “بهترین همسر دنیا را دارم. قسم می‌خورم. خیلی خوش شانس‌ام.”

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود