وقتی بازیگران هالیوود با خبرنگاران درگیر می شوند

0 98

بازیگران و ستاره هاي سرشناس هالیوودی همه ی وقت با خبرنگاران روبه‌رو میباشند که اطراف آنها جمع می‌شوند و مدام عکاسی میکنند. ستاره شدن درگیری هاي ناب خودرا دارد. گرچه شهرت و محبوبیت در بین مردم برای ستاره ها جذابیت زیادی دارد اما آنها به همان نسبت درگیری و اعصاب خوردی هاي زیادی را نیز سنجیدن میکنند.

آنها توانا به انجام شمار زیادی از کارهایی که دوست دارند نیستند زیرا هر حرکت و کلام آنها زیر ذره بین هست و مقدور هست از طریق خبرنگاران ضبط ودر انتها تیتر شمار زیادی از روزنامه ها و مجلات شوند.ما جای ستاره ها نیستم که بفهمیم این‌که تک تک کلمات و رفتارهایمان از طریق اطرافیان ضبط شود، چه میزان عذاب آور هست.

البته شمار زیادی از ستاره ها خودشان را در چنین موقعیت هایي نظارت می‌کنند اما میباشند ستاره هایي که از کوره در می‌روال و از خودشان تصویر العمل هاي بدی نشان میدهند. در ادامه ستاره هایي راکه تصویر العمل هاي تندی نسبت به پاپاراتزی هاي نشان دادند، طوری‌كه رفتارشان تیتر شمار زیادی از روزنامه ها شد، برایتان آورده ایم.

 

شایا لابوف

درسال 2010 شایا لابوف در وانشنگتن دی.سی از دست یکی از خبرنگاران خشمگین شد و لیوان قهوه خود رابه سوی اش پرت کرد. در واقع او در کافه اي مشغول خوردن قهوه و کتاب خواندن بود که احساس کرد حرکات اش در حال ضبط شدن هست. زمانی که فهمید مردی در حال تصویر گرفتن از اوست، لیوان قهوه خود رابه سوی او پرتاب کرد و با سرعت از آنجا دور شد.

 

تصویر

 

شایعات از این قرار بود که قهوه اي که روی سر خبرنگار خالی شد، داغ بود اما بعد ها خود خبرنگار اعلام کرد که اینجور نبود. اما او رفتار شایا را بی احترامی کامل خطاب کرد و شاد بود که این ستاره، پس از تمام شدن فیلم برداری اش، شهرشان را ترک می‌کند.

 

کانیه وست 

کانیه وست جزو ستاره هایي هست که دوست ندارد زندگی خصوصی اش را مدام در دسترس نمایش بگذارد. درسال 2013، درگیری بدی میان او و یکی از خبرنگاران به وقوع پيوست. در واقع او بیرون از فرودگاه لس آنجلس بود که با شمار زیادی از خبرنگاران روبه‌رو شد. طبق گزارش ها، او آغاز به بحث کردن با آنها کرد

 

تصویر

 

که در انتها درگیری او و یکی از آنها به اسم دنیل راموس بالا گرفت. در آن لحظه کانیه بازرسی خودرا از دست داد و مرد رابه زمین کوبید. اگر چه او حق داشت که در برابر تجاوز به حریم خصوصی اش خشمگین شود اما درگیری فیزیکی او برایش دردسرساز شد

 

لمار اودم

درسال 2013 یکی از خبرنگاران سوالی در مورد خیانت لمار به همسرش، کلویی کارداشیان، پرسید. این زمانی بود که آنها هنوز از هم جدا نشده بودند. طبق گزارش ها، لمار در پاسخ گفت: «من هرگز به همسرم خیانت نکردم، وگرنه حلقه ازدواجم را از دستم در می آوردم.» اما زمانی که گزارشگر به سوال ات خود ادامه داد،

 

تصویر

 

او از کوره در رفت و به تجهیزات عکاسی او حمله کرد. خبرنگار نیز به علت ضرر هایي که به او وارد شد، از لمار شکایت کرد که در انتها این ستاره وادار به پرداخت چندین میلیون دلار شد.

 

جاستین بیبر 

یکی از خشن ترین رفتارهایی که ستارگان هالیوود از خود در برابر خبرنگاران انجام دادند، متعلق به جاستین بیبر هست. البته به گفته خودش رفتار خشونت آمیز او عمدی نبوده هست.درسال 2017، زمانی که جاستین در حال بیرون آمدن از یک کلیسا بود، با یک خبرنگار درگیر میشود. در واقع یک عکاس سمج سعی کرد از او تصویر بگیرد

 

تصویر

 

و بنا به گزارش ها، یک درگیری فیزیکی بین این عکاس و جاستین به وقوع پيوست. زمانی که عکاس به زمین افتاد، جاستین با آمبولانس رابطه گرفت و تا زمانی که آمبولانس برسد، بالای سر او ایستاد. برخلاف درگیری هاي دیگری که سرانجام به شکایت میکشید، اینبار خبرنگار نه تنها از جاستین شکایت نکرد، بلکه وی را فردی مهربان نیز خواند.

 

کریستین استوارت

کریستین استوارت درگیری فیزیکی با خبرنگاران نداشت، اما درگیری هاي لفظی او به حدی بود که جنجال هاي زیادی آفرید. او درسال 2013، زمانی که از منزل اش در لس آنجلس بیرون آمد و با یک خبرنگار روبه رو شد، آغاز به بدو بیراه گفتن به او کرد. بدون شک او روز خوبی نداشت که بی علت بدترین حرف ها رابه زبان آورد: «تو یه آشغالی، تو حتی لیاقت نفس کشیدن در هوایی که من نفس می‌کشم را هم نداری.»

 

تصویر

 

صحبت هاي او از طریق دوربین ها ضبط و اکران شدند. علت اینهمه بی حرمتی کریستین به عکاس را نفهمیدیم اما طرفدارانش از الفاظی که از دهان ستاره مور علاقه شان در آمد، شوکه شدند.

 

بریتنی اسپیرز

یکی از درگیری هاي خشونت آمیز بریتنی اسپیرز به سال 2007 باز می‌گردد. زمانی که او خبرنگاران زیادی را در اطرافش دید، با چترش به خودرو یکی از آنها حمله کرد. جالب هست که 10 سال بعد، یعنی درسال 2017، این حادثه بار دیگر در شبکه هاي مجازی جنجال آفرید. ماجرا از این قرار بود که آن خبرنگار تصمیم گرفت

 

تصویر

 

که چتری که بریتنی با آن به سوی خودرو اش حمله کرد رابه حراج بگذارد. او اعلام کرد که نیمی از پول حاصل از این چتر سبز رابه یکی از خیریه هاي مورد قبول بریتنی می بخشد.

 

کندال جنر 

 

تصویر

 

درسال 2016، کندال جنر به یک صورت عکاس فرانسوی، که او و جی جی حدید را دریک میهمانی شبانه رها نمی‌کرد، مشت زد. تصویر هایي که از این درگیری توزیع شد، نشان میدهد که این دو ستاره افزون بر درگیری فیزیکی، درگیری لفظی نیز داشته اند. در همان حالیکه کندال جنر بر سر عکاس فریاد میکشید، عکاس نیز به او نزدیک شد تا پاسخ بی احترامی هایش را بدهد که ناگهان بادیگارد این ستاره وارد عمل میشود و آن دو را از هم دور میکند.

 

الک بالدوین

الک بالدوین، به علت نقش هاي طنز خود، محبوبیت زیادی میان مردم دارد اما بعضی از رفتارهای او مورد اعتراض شدید مردم قرار گرفت. او در طول 1 سال، چندین درگیری با پاپاراتزی ها داشته که جنجال هاي زیادی آفرید. بعنوان مثال درسال 2013، یک روز او عکاسی را در بیرون آپارتمانش در نیویورک می‌بیند

 

تصویر

 

که به طرفش می‌رود و وی را هل میدهد. چند وقت بعد بار دیگر او به عکاسی که از همسرش در حال تصویر گرفتن بود، حمله می‌کند. او در همان حالیکه به صورت آن مرد می کوبید می‌گفت: «تو یک آشغالی! از همسرم دور شو.»

 

لي‌لي آلن

لي لي آلن هیچ علاقه اي به پاپاراتزی ها ندارد. او گفته: «من دوست ندارم که همه حرکاتم از طریق دوربین آنها ثبت شود. دراین شرایط فکر میکنم که مانند حیوانی در قفس گیر افتاده ام.»او چندین بار با عکاسان و خبرنگارانی که دوره اش کرده بودند درگیر شد اما بدترین سنجیدن او زمانی بود که او از شدت عصبانیت

 

تصویر

 

به سوی یکی از آنها هجوم برد و لگد و مشت هاي محکم خودرا روانه او کرد. آنوقت به سرعت سوار اتومبیل اش شد، که البته عکاس نیز دست بردار نبود و او هم با اتومبیل اش وی را دنبال کرد.

 

آدام لمبرت 

درسال 2010، درگیری آدام لمبرت با یک عکاس تیتر مجلات شد. طبق گزارش ها، این ستاره با یکی از دوستانش در حال خوشگذرانی در ساحل بودند که متوجه عکاسی می‌شوند که از آنها مدام تصویر میگرفت. آدام با مشاهده این صحنه به سوی اش میرود و وی را به روی زمین پرت میکند. او سعی داشت که کوله و دوربین آن مرد را بگیرد

 

تصویر

 

اما گویا پیروز نمی‌شود. بعد ها آدام برای دفاع از خود در شبکه هاي مجازی نوشت: «من آن مرد رابه روی زمین پرت نکردم، تنها سعی داشتم که دوربین را از دستش در بیاورم و کوچک ترین آسیبی به او وارد نکردم.»

 

جاستین تیمبرلیک 

درسال 2006، زمانی که جاستین تیمبرلیک و کامرون دیاز یک زوج بودند، به خاطر یک درگیری با یک پاپاراتزی، تیتر غوغایی روزنامه ها شدند. ماجرا از این قرار بود که آنها در حال بیرون آمدن از منزل دوست شان بودند که ناگهان متوجه یک عکاس می‌شوند که از پشت درختان به بیرون پرید و آغاز به تصویر گرفتن از آنها کرد.

 

تصویر

 

این دو ستاره وی را دنبال کردند تا دست از این کارش بردارد اما مرد عکاس سوار اتومبیل اش شد و به سوی آنها آمد. حتی نزدیک بود که با خودرو اش به کامرون بزند. جاستین دراین باره میگوید: «او یک اسلحه کشنده داشت، اتومبیل اش!»

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود