بهترین سوپر مدلینگ های زن در جهان

0 4,976

مدل های زن مشهوری که تبدیل به سوپر مدل معروف شدند در اینجا سوپر مدل های زیبایی را به شما معرفی می کنیم که خیلی زود توانستند وارد مسیر موفقیت شوند و تبدیل.

بد نیست ابتدا بـه سراغ یک تعریف کلی از مانکن برویم. تعریف عمومی مانکن ها بـه این صورت اسـت کـه مانکن شخصی اسـت کـه مدلهای هنری، فشن یا آگهی هاي تبلیغاتی رابا حالت و ژستی خاص نمایش میدهد. دیگر زمان آنکه مدل ها را تنها بـه واسطه زیبایی انتخاب کنند گذشته اسـت. زیبایی تنها یکی از چند معیار مهمی اسـت کـه بودن یا نبودنش یک امتیاز مثبت تلقی میشود.

جی جی حدید

این مدل آمریکایی فلسطینی یکی از زیباترین و پر نفوذ ترین مدل ها ودر واقع سوپر ها در دنیای مدل شدن می باشد. جی جی حدید با 179 سانتی متر قد و وزن 57 کیلوگرمی توانسته یکی از خوش اندام ترین ها نیز دراین عرصه لقب بگیرد.

تصویر

دلیل موفقیت این مدل جوان 23 ساله را میتوانید حضور پر رنگ وی در شو هاي مختلف دانست. هم چنین وی حضور پر رنگی در کمپین هاي تبلیغاتی و دیگر فعالیت هاي مهم در عرصه مدل شدن دارد کـه باعث چهره شدن بیشتر وی گردیده اسـت.لقب زیباترین مدل زن نیز کاملا برازنده وی می باشد.

میراندا کر

یکی از زیباترین سوپر مدلهای زن در عرصه مدل شدن. میتوان او را با اختلاف بسیار کم نسبت بـه جی جی در رده دوم فهرست قرار داد. وی یکی از زیبا ترین و مشهور ترین فرشته هاي ویکتوریا سیکرت نیز می باشد.

تصویر

وی با 175 سانتی متر قد، 53 کیلو گرم وزن و سی و پنج سال سن از سال 1996 فعالیت حرفه اي خودرا آغاز کرده اسـت. میتوانید این مدل را بعنوان یکی از گران ترین مدلهای جهان نیز بـه شمار بیاورید.

هیلاری رودا

سومین سوپرمدل مشهور در عرصه مدل شدن هیلاری رودا می باشد. وی سی و یکسال سن دارد و با قد 1.80 سانتی متر و وزن 57 کیلو گرم، توانسته اسـت یکی از محبوب ترین چهره هاي ویکتوریا سیکرت لقب بگیرد.

تصویر

دلیل مشهور و محبوب بودن وی نیز حضور در کمپین هاي تبلیغاتی مختلف می باشد کـه شهرت را برای وی بـه ارمغان آورده اسـت. هم چنین می توانید او را در فهرست گران ترین مدلهای زن دنیا نیز در عرصه مدل شدن یا مدلینگ قرار دهید.

آدریانا لیما

یک مدل برزیلی بسیار زیبا و جذابT تعریفی خوب برای آدریانا لیما می باشد. وی تمام ویژگی هایي کـه یک مدل باید داشته باشد را داراست.

تصویر

از بلند قد و کشیده تا زیبایی خیره کننده. آدریانا دارای قد 178 سانتی متر و وزن 53 کیلو گرم از مدلهای مشهور و دوست داشتنی ویکتوریا سکرت اسـت.وی با 37 سال سن و هم چنین دارا بودن دو فرزند هنوز هم مشهور ترین مدل زن در عرصه مدل شدن می باشد.

بلا حدید

تصویر

وقتی صحبت از ژن خوب بـه میان میاید می توانید خانواده حدید را مثال بزنید. بلا حدید خواهر جی جی حدید اسـت کـه وی نیز یکی از مدلهای سرشناس این روز ها در فشن شو هاي مختلف و کمپین هاي تبلیغاتی گوناگون می باشد. با قد 175 سانتی و وزنی 56 کیلوگرمی نمونه فوق العاده اي از یک مانکن خوش اندام بـه شمار می رود.

کندال جنر

اگر بخواهید از نظر میزان ثروت و درآمد مدل ها را دسته بندی بندی کنید کندال جنر در صدر فهرست می باشد. وی با 179 سانتی متر قد و 54 کیلو گرم وزن، توانست از راه مدل شدن 22 میلیون دلار را درسال 2017 بدست بیاورد.

تصویر

از دلایل معروفیت وی میتوان بـه خانواده ثروتمند و مشهور وی یعنی کارداشیان ها اشاره نمود.مجله پارس ناز تعداد فالور هاي این مدل جوان در اینستاگرام 92 میلیون می باشد کـه از راه تبلیغات توانسته اسـت این درآمد را در طول یکسال بدست بیاورد.

داوتسن کروس

قدی بلند، چشمانی زیبا و چهره اي جذاب از ویژگی هاي داوتسن اسـت کـه او را بـه بهترین مدل زن در ویکتوریا سیکرت تبدیل کرده اسـت.

تصویر

داوتسن کروس با قد 179 و 54 کیلو گرم وزن، هم چنین با 33 سال سن مادر دو فرزند می باشد کـه این موضوع چیزی از زیبایی و اندام زیبای وی کم نکرده اسـت. و هنوز هم یکی از رشته هاي زیبای ویکتوریا سیکرت در زمینه مدل شدن می باشد .

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن با قد 180 و وزن 57 کیلو گرم، از مدلهای مشهور زن می باشد. وی با درآمدی 17.5 میلیون دلاری توانسته اسـت بـه یکی از پر درآمد ترین مدلهای زن در عرصه مدل شدن و مدلینگ تبدیل شود.

تصویر

دلیل این درآمد بالای وی نیز حضور در 1200 عکس کـه بر روی مجلات و سایر سایت ها و یا بیلبورد هاي تبلیغاتی چاپ شده اسـت؛ می باشد. هم چنین کمپانی هاي مختلف عطر، کفش و جواهرات نیز قرارداد هاي مختلفی رابا این مدل 37 ساله بسته اند.

 

منبع:ساعدنیوز

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود