دختران جذابی که لئوناردو دی کاپریو با آن ها رابطه داشته 

0 428

تعداد زیادی از دختران با دی کاپریو وارد رابطه شده اند، این بازیگر هیچ گاه ازدواج نکرده است و مدام با دختران مخلفی وارد رابطه می‌شود.

لئوناردو دی کاپریو بی شک یکی از بااستعداترین، خوش چهره ترین و معروفترین بازیگران مرد هالیوود و دنیا است که نشان داده نقش هایش رابا توجه خاصی انتخاب کرده و همیشه برترین بازی ها را عرضه می‌دهد.

دراین میان مشخص شده که وی در انتخاب شریک زندگی نیز به همان اندازه خوش سلیقه است.وی درسال هاي فعالیت خود در هالیوود روابط عاطفی متعددی با زنان معروف و زیبای دنیای هالیوود و خارج ازآن داشته اما به گفته خودش هنوز آن زنی که می خواسته را پیدا نکرده است. در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما رابا 9 زنی آشنا کنیم که لئوناردو دی کاپریو با انها رابطه داشته و یا شایعاتی در مورد رابطه آنها وجود داشته است.

9- ژولیت لوییس

 

تصویر

 

لئوناردو دی کاپریو و ژولیت لوییس درسال 1993 و هنگام بازی در فیلم «چه چیزی گیلبرت گریپ را اذيت میدهد؟» «What is Eating Gilbert Grape» باهم آشنا شدند. از سخنان ژولیت لوییس چنین برمی آید که انها تنها دوست بوده اند. وی دراین باره گفته است فقط هر چند وقت یک‌بار لئو را می‌دیدم،

بامزه است که تجربیاتی مشترک با افرادی اینچنین داشته باشی- به این شبیه بود که باهم به یک سفر تفریحی رفته باشیم یا باهم در دبیرستان بوده باشیم، مانند این‌که باهم بزرگ شده باشیم”.

8- ارین هیثرتون

 

تصویر

 

لئوناردو دی کاپریو از سال 2011 تا 2012 برای حدود یکسال با ارین هیثرتون، یکی از مدلهای مشهور ویکتوریا سیکرت وارد رابطه شد. به گفته بعضی رسانه ها این دو به علت برنامه هاي کاری شلوغ خود و وقت کمی که برای باهم گذراندن داشتند از هم جدا شدند. بعد از این‌که این دو بطور رسمی جداییشان را اعلام کردند، دی کاپریو برای مدت هاي کوتاهی با بعضی دیگر از مدلهای مشهور قرار دیدار می گذاشت.

7- بلیک لایولی

 

تصویر

 

لئوناردو دی کاپریو درسال 2011 به مدت 5 ماه با بلیک لایولی رابطه داشت. این دو بارها در کن فرانسه در حال خوشگذرانی بر روی قایق تقریحی، در پورتوفینو ایتالیا در حال قدم زدن ودر نیویورک سیتی در حال دوچرخه سواری دیده شدند. بعضی از منابع ادعا کرده اند که رابطه این دو برخلاف میل لایولی، توسط دی کاپریو به پايان رسیده و بعضی دیگر نیز می‌گویند که او برای پیوستن به رایان رینولدز رابطه اش با دی کاپریو را بهم زده است.

6- ژیزل بوندشن

 

تصویر

 

لئوناردو دی کاپریو و ژیزل بوندشن بین سال هاي 2000 تا 2005 باهم رابطه نزدیکی داشتند. به گفته بعضی رسانه ها رابطه این دو بعد از این‌که لئوناردو دریک مهمانی بیش از حد با سیِنا میلر گرم گرفته بود به پايان رسید. بعضی دیگر نیز ادعا کرده اند که بعد از یک جدایی موقت، بوندشن حاضر شد که رابطه اش با دی کاپریو را از سر بگیرد اما دی کاپریو همان‌ گونه به خیره سری هاي خود ادامه می داد.

5- بیجو فیلیپس

 

تصویر

 

شایعاتی مبنی بر رابطه لئوناردو دی کاپریو و بیجو فیلیپس درسال 1998 به گوش میرسید. بیجو تایید کرده بود که دی کاپریو در بدست آوردن نخستین نقش سینمایی خود در فیلم «سفید و سیاه» «Black and White» کمک زیادی کرده است. بر اساس گزارش هاي رسانه ها در آن زمان دی کاپریو با کارگردان فیلم تماس گرفته و از وی خواسته بود که دریک کافه که بیجو در آن مشغول به کار بود حاضر شود تا او را دیده ودر صورت تمایل او را برای فیلم خود استخدام نماید.

4- بار رافائلی

 

تصویر

 

لئوناردو دی کاپریو و بار رافائلی در نوامبر 2005 دریک مهمانی در لاس وگاس باهم آشنا شده و تا سال 2011 باهم در تماس بودند. رابطه این دو فراز و فرودهای زیادی داشته و چند بار قهرهایی بین این دو پیش آمد که به گفته رسانه ها در همین مدت هاي کوتاه نیز دی کاپریو با زنان دیگر وارد رابطه می شد.

بر اساس شایعات رسانه ها با دور شدن حرفه هاي این دو از هم و شلوغ شدن برنامه هاي کاری، دی کاپریو و رافائلی از هم جدا شدند. بعضی دیگر از رسانه ها نیز ادعا میکنند که از طرف دوستان و خانواده دی کاپریو فشار زیادی وی وارد می شد تا بیشتر به رافائلی بها داده و به او وفادار بماند.

3- کلر دینز

 

تصویر

 

گرچه هیچ کدام از دو طرف هیچوقت رابطه خودرا تایید نکردند اما شایعاتی در مورد رابطه این دو بین سال هاي 1995 تا 1996 وجود داشت بعد از این‌که این دو در فیلم «رومئو و ژولیت» «Romeo + Juliet» همبازی شده بودند.

2- بریجت هال

 

تصویر

 

بعضی از رسانه ها درسال 1994 ادعا کردند که دی کاپریو با بریجت هال، مدل مشهور آن زمان رابطه ي عاشقانه اي را شروع کرده است. گفته شد که این نخستین رابطه عاشقانه بریجت هال بوده و از میزان علاقه و عشق ورزی دی کاپریو نسبت بخود متعجب شده بود. البته دینز شدیداً رابطه خود با دی کاپریو را رد کرده بود،

هرچند خبرهایی مبنی بر دیده شدن این دو باهم در مناطق گوناگونی در نیویورک مخابره شد که نشان می داد رابطه انها برخلاف گفته هاي دینز تا حدود زیادی جدی و واقعی بوده است.

1-کیت ماس

 

تصویر

 

در اسل 1994 شایعه شد که لئوناردو دی کاپریو مدت کوتاهی با کیت ماس وارد رابطه شده است. رابطه این دو مدت کوتاهی پس از این‌که دی کاپریو و بریجت هال از هم جدا شدند شروع شده بود. گرچه مدارکی غیر قابل انکار در مورد رابطه این دو وجود داشت اما هیچ کدام از طرفین چنین رابطه اي را تایید نکردند.

منبع:

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود