موارد مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم + عوارض جانبی آن

0 13,287

پرفکتیل پلاتینیوم (perfectil-platinum) کلاژن‌ساز و افزایش استحکام و سفتی پوست، حفظ سلامت ناخن و مو … قیمت و خرید پرفکتیل پلاتینیوم

بسیاری از متخصصان در دنیای صنعتی و سنتی بر این باورند که چهره ظاهری شما خبر از وضعیت سلامتی عمومی بدن می دهد. قطعاً تغییر رنگ چهره به دلایلی چون کمبود ویتامین، بروز بیماری یا اختلالات دیگر رخ می دهد. برای مراقبت از پوست می توانید از مکمل قرص پرفکتیل پلاتینیوم کمک بگیرید.

 قرص پرفکتیل پلاتینیوم یک مکمل است که برای حفظ سلامت و زیبایی پوست مصرف می گردد. ایمدین، ویسکودرم، یوث بیلدر مورد و … از جمله مکمل هایی هستند که با ویژگی جوان کنندگی عرضه می گردند.

 پرفکتیل پلاتینیوم محصول شرکت ویتابیوتیکس انگلستان می باشد و از بهترین مکمل های زیبایی این کشور به حساب می آید. البته این زیبایی برای مو، ناخن و پوست می باشد.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم

این شرکت در زمینه عرضه مکمل های زیبایی بسیار فعال بوده و برای فرموله کردن آن پیش قدم شده است. این دارو با ارائه یک ترکیب اثرگذار توانسته تاثیر مستقیمی بر روی پوست بگذارد.

موارد مصرف قرص پرفکتیل پلاتینیوم

یکی از مکمل های اثر گذار بر تغذیه پوست بوده و این تاثیر در کوتاه ترین زمان ممکن رویت می گردد. به همین خاطر بیشتر جوامع از این مکمل و برند استقبال می کنند و ترجیح می دهند یک بار هم که شده از آن امتحان کنند.

تغذیه پوست با مکمل

این مکمل زیبایی با شکل خوراکی خود به راحتی در بدن جذب شده و آن گاه در تحتانی ترین لایه های پوست جای خواهد گرفت. برای ترکیب قرص پرفکتیل پلاتینیوم از ریزمغذی هایی از نوع عصاره های گیاهی و کلاژن دریایی استفاده شده است.

در واقع این قرص در راستای رسیدن به پوست شاداب و سالم همراه با مراقبت است. این مراقبت ها باید در دوره درمان همواره مورد توجه باشند. تاثیر این قرص بر روی پوست به مراتب بهتر از کرم های گران قیمت یا مرطوب کننده می باشد.

عوارض پرفکتیل پلاتینیوم

 پرفکتیل پلاتینیوم در ترکیب خود موادی چون چای سبز، آلفا لیپوئیک اسید، پوست کاج، لیکوپن، دانه انگور، کوآنزیم کیوتن، کلاژن بیومارین و روغن انگور را دارا می باشد. این مواد در بازسازی، تولید کلاژن و حفظ سلامت پوست نقش دارند. در واقع با این مکمل، دارویی مناسب برای سلامت پوست خود خواهید یافت.

تولید کلاژن و بازسازی پوست

برای سلامت پوست و تولید کلاژن از ویتامین C استفاده می شود که مکمل دریافتی حاوی این ویتامین خواهد بود. ضمن اینکه برای تقویت پوست از ویتامین هایی چون نیاسین، بیوتین و ریبوفلاوین کمک گرفته می شود.

مکمل زیبایی پرفکتیل پلاتینیوم

ترمیم سلولی

عوامل بسیاری بر روی پوست تاثیر منفی دارند. این عوامل می توانند آلاینده های محیطی، رادیکال های آزاد، سیگار و یا اشعه خورشیدی باشند. ویتامین B2(ریبوفلاوین)، ویتامین E و C موجود در این قرص سبب مراقبت از سلول ها در مقابل رادیکال های آزاد می شود. ویتامین B12، فولیک اسید، ویتامین D، مواد معدنی مانند روی و منیزیم موجود در قرص پرفکتیل پلاتینیوم می تواند به ترمیم سلولی پوست ختم گردد.

استحکام مو و بازسازی پوست با قرص پرفکتیل پلاتینیوم

زمانی که در حال مصرف این مکمل زیبایی می باشید، دیگر لازم نیست از مولتی ویتامین های دیگر چون سنتروم بهره مند شوید. پرفکتیل پلاتینیوم با داشتن مواد معدنی و ویتامین ها، شما را از مصرف مولتی ویتامین بی نیاز خواهد ساخت.

 پرفکتیل پلاتینیوم را چه قدر مصرف کنیم؟

در مورد نحوه مصرف این قرص باید گفت که بهتر است روزی ۲ عدد از این قرص را در تایم مشخص و ۱۲ ساعته مصرف نمایید. این قرص ها در بسته های ۶۰ عددی وجود دارند. مکمل پرفکتیل پلاتینیوم را از فروشگاه های معتبر اینترنتی یا داروخانه های قابل اطمینان تهیه کنید.

نحوه مصرف پرفکتیل پلاتینیوم

عوارض مصرف پرفکتیل پلاتینیوم

خوشبختانه تاکنون پیامدهای نامطلوبی از این دارو گزارش نشده اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید مصرف کننده پرفکتیل پلاتینیوم به شکل طولانی باشید، باید با پزشک در این باره مشورت کنید و در صورت بروز هر مشکلی به پزشک خود اطلاع دهید.

مکمل پرفکتیل پلاتینیوم اعتیاد آور نیست و با این قبیل داروها نیز بیگانه می باشد. همچنین ترکیبات داخلی آن فاقد هر گونه هورمون است. این قرص ها با تاییدیه های نرمال قرص های پوشش دهنده عرضه می گردند و دارای گواهی نظارت کیفیت GMP هستند.

سلامت مکمل پرفکتیل پلاتینیوم

نکات مهم برای مصرف این دارو

  • قرص پرفکتیل پلاتینیوم در حد پیشنهاد شده مصرف شود و از مصرف بیش از اندازه اجتناب کنید.
  • در صورت داشتن اختلالات ریوی، حساسیت به دارو، بارداری یا شیردهی، داشتن بیماری خاص یا مصرف دارویی خاص قبل از مصرف نظر پزشک را در این باره جویا شوید.
  • این مکمل نباید در مورد کودکان مورد استفاده قرار بگیرد. چون حاوی آهن زیادی است.
  • توجه داشته باشید که از این مکمل به جای رژیم غذایی بهره مند نشوید. چون این مکمل فقط یک کمک کننده است و نمی تواند جایگزین غذای شما باشد.
  • افرادی که به غذاهای دریایی و سویا حساسیت دارند(یا در این زمینه سابقه دارند) و گیاه خوار می باشند، نباید از این دارو استفاده کنند. چون سبب بروز حساسیت در آن ها خواهد شد.

منبع: آرگــامــگ

 

*** قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد
نظر بدهید

توجه داشته باشید که آدرس ایمیل نمایش داده نمی شود.

توجه داشته باشید پس از تایید نمایش داده می شود